SSDD
Same Shit Diffrent Day
GSXR1100R skrev:Kom igen nu, jag vet att ni hatar mig![]()
Näe!!! Vi hatar dig inte!
Du behöver bara hållas under konstant press ,så du blir dräglig!!!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Det där va riktigt under bältetMcbudet skrev:lägger iaf in en bild med måde senilen och missilen på skamkärran!![]()

Mattias skrev:Jag tycker att GSXR1100R har ett R för mycket i sitt nick. Sen gillar jag inte hans aggressiva vänlighet, till exempel det där jävla moralsnacket. Han är en jävla pajas som ljuger om sin vikt, helt enkelt.![]()

Jag ljuger inte om min vikt, jag är nästan lika tjock som digMattias skrev:Jag tycker att GSXR1100R har ett R för mycket i sitt nick. Sen gillar jag inte hans aggressiva vänlighet, till exempel det där jävla moralsnacket. Han är en jävla pajas som ljuger om sin vikt, helt enkelt.![]()
GSXR1100R skrev:Vad menar du din fikus![]()

Dom flesta hatar dig oxå, du vet bara inte om detMavve skrev:Jag tycker att Mattias har ett M för mycket i sitt nick.... låter rätt så kebabkitat![]()
GSXR1100R skrev:Dom flesta hatar dig oxå, du vet bara inte om det
En gås va det, en gåsapåg med vatten och sånt, jag hatar dig GrusmuffGoodstuff skrev:Var det inte något om en anka och ett högt hus och pricka ankan med vatten från taket?![]()
Micke är ett långsamt men sympatiskt fetto!![]()
GSXR1100R skrev:En gås va det, en gåsapåg med vatten och sånt, jag hatar dig Grusmuff
GSXR1100R skrev:En gås va det, en gåsapåg med vatten och sånt, jag hatar dig Grusmuff
GSXR1100R skrev:Det där va riktigt under bältetGamla vurpbilder som du gottar dig åt jag som slog mig och fick plasta kåpor en hel vecka
![]()
Har man klippkort på akutenMcbudet skrev:¨åll dig på hjulen så slipper du sånna bilder!![]()
Mcbudet skrev:¨åll dig på hjulen så slipper du sånna bilder!![]()

|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |