Kasta skit på GSXR1100R tråden

GSXR1100R skrev:
Jameföri... jag kan ju inte ens prata Skånska, hur skulle det låta med en Edward som snackar Uppländska :kocko

Årets Edward award går till survalmers :mad:
Ni är ju på pricken lika iallafall:
 

Bifogat

  • EP1.jpeg
    EP1.jpeg
    10.5 KB · Visningar: 44
GSXR1100R skrev:
För hundraelfte gången... jag är ingen Skåning, jag bara bor här tillfälligt :mad:

*Sedan 1986 iof men ändå, jag flyttar nog snart*

Skåning?? Näe det är man söder om Slussen ,du är att betrakta som Nordtysk!!
:D
 
GSXR1100R skrev:
För hundraelfte gången... jag är ingen Skåning, jag bara bor här tillfälligt :mad:

*Sedan 1986 iof men ändå, jag flyttar nog snart*
skämms du för var du bor nu också!!! du har j*vlar i de inte många rätt i huet :finger

:hej
 
kajlyl skrev:
skämms du för var du bor nu också!!! du har j*vlar i de inte många rätt i huet :finger

:hej
Du är tjockare & långsammare än mig ditt glin :mad:
Dessutom har du ingen hoj din j-a skenförsäkrare :kocko
 
GSXR1100R skrev:
Du är tjockare & långsammare än mig ditt glin :mad:
Dessutom har du ingen hoj din j-a skenförsäkrare :kocko
Att du inblillar dig att jag skulle vara tjockare än dig måste bero på någon bakvänd anorexia :p
Långsammare, tjaa du var väl 1-2sec snabbare på din Superbike hoj än vad jag var på min trimmade moppe :finger

ingen hoj+skenförsäkrar!? du säger emot dig själv, du kan inte haft det lätt i skolan!! dummare än tåget.. :arg
 
kajlyl skrev:
Okej GSXR1100R du vinner, jag dumpade min fjollmoppe när jag insåg att jag saknade talang, att jag sen är både fet & korkad får jag leva med, jag håller tummarna för dig i sommar
Ahhh tack så mycket, du är en riktig kompis du :tummenupp
 
haha! Tänkte att jag skulle kasta en stor tunna bajs på dig... men så sket jag i det för annars hade det blivit ett jävla liv.. men nu när vi har haft vår lilla diskution tycker jag att jag är värd att kasta lite på dig! ;D
 
Mr_Eddie skrev:
haha! Tänkte att jag skulle kasta en stor tunna bajs på dig... men så sket jag i det för annars hade det blivit ett jävla liv.. men nu när vi har haft vår lilla diskution tycker jag att jag är värd att kasta lite på dig! ;D
Buhu du hatar mig...
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top