Det låter som om jag måste ta med mig monsterbitchen ner till Karlskrona direkt efter nyår, så du blir lite gladare.Tja, strumpor var rätt i alla fall.......
Det värsta är ändå att jag TYDLIGEN önskade mig en strykbräda![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det låter som om jag måste ta med mig monsterbitchen ner till Karlskrona direkt efter nyår, så du blir lite gladare.Tja, strumpor var rätt i alla fall.......
Det värsta är ändå att jag TYDLIGEN önskade mig en strykbräda![]()
Är nu själv på kompaniet för att sparka sten på beväringen så jag vet inte om man orkar ut på stan efter dagens slut, brukar bli rätt så mör i kropp och knopp......
Fråga INTE hur jag mår efter två dagars utbildning i närkamp med diskutabla stridstekniker![]()
Det där skulle du aldrig erkänna inför bassarna iafFråga INTE hur jag mår efter två dagars utbildning i närkamp med diskutabla stridstekniker![]()
Nope, jag är oskyldig. Det kommer vara minst fyra Husor som skrämmer slag på pensionärerna denna säsongen....![]()
Nope, jag är oskyldig. Det kommer vara minst fyra Husor som skrämmer slag på pensionärerna denna säsongen....![]()
Är väl nån mer officersslusk antagligenVilka är de andra tre?![]()
Är väl nån mer officersslusk antagligen![]()
jag, Yasha, fresv23 och mada här på sporthojVilka är de andra tre?![]()
Instabil: Long time no see. Hur går det ute i bygden? Jag kommer hit nästa och/eller nästnästa vecka och då åker jag nog ut till dina environger och hälsar på moster iaf. Vi kan höras då.
Någon som skall på MC-mässan den 26/1?
Vi är ett gäng från jobbet som drar på lördagen och om det finns fler som skall bila upp så kan man ju "samköra" kanske ?
Hojta till om du har vägarna förbi så får vi se vilken ände av kommunen jag är i just då ..
Bor då och då på saltö....![]()
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |