Karlskrona

säger det när ja bättrat den lite, vill prova igen, fan gjorde ju en massa missar... får kolla med B-400 om d e fler tillfällen, typ uråsa. vi fick ju bara en repa oxå pga regn

Är det någon som har en DB-killer att lånaut eller sälja?

Ringde till Claessons i Bromölla och de hade orginal DB-killer för 198:- så jag åkte dit igår och köpte ett.:tummenupp

Last edited:
Manolo - Anderstorp = 0 - 1
Som en vis man sa: "Det finns två sorters hoj-åkare de som har klotat och de som kommer att klota"

Last edited:
:2cool
såg frisen ute en runda idag iaf...

Och även en idag blev det..... börjar dra lite i fingrarna efter en timme men det är det fan värt....... satan så roligt med retard :yoparty har man tråkigt är det bara att kicka i 3:an, lägga sig i 35km/h och dra fullt för att sedan vifta framdäck och tjuta av lycka :D

Fan vad man är barnslig.....

Såja. Där ser man.

Har inte sett dig heller. Harvar du inte kustrundan längre? Rädd för kvastar och potäter kanske... he he!

Nä, det blev inte mycket kört. 3-400 mil nånting.
Vädret gjorde ju sitt och den ständigt pågående renoveringen
av huset. 3 rum renoveras nu och ett badrum ska rivas ut och
byggas upp igen i januari. Känns som man bor på en byggtipp just nu. :zpy

Men... det blir säkert bra när det blir "färdigt". :rolleyes:

Såja. Där ser man.

Har inte sett dig heller. Harvar du inte kustrundan längre? Rädd för kvastar och potäter kanske... he he!

Nä, det blev inte mycket kört. 3-400 mil nånting.
Vädret gjorde ju sitt och den ständigt pågående renoveringen
av huset. 3 rum renoveras nu och ett badrum ska rivas ut och
byggas upp igen i januari. Känns som man bor på en byggtipp just nu. :zpy

Men... det blir säkert bra när det blir "färdigt". :rolleyes:

Jag kör kustrundan någon gång i bland, senast i fredags. Men jag har nya favoritvägar med mindre bebyggelse, och där med mindre risk att någon kastar saker efter mig.:gnissla, men framför allt mindre korsningar och påfarter..

Har också kört mindre än vanligt, men det har ändå blivit ca 1000-1100 mil hittills.

Då får man väl ta å haka på nån gång till våren. Man e ju inte okänd här hemikring. Leker man för mycket går telefonen varm sen...
Vart är du å kör ist nu då?
Fan, 1000-1100 mil å då har du kört mindre, jag brukar snitta mellan 6-800 mil en hyffsad sommar. Ibland mer eller som i år mindre.

Maste bara gora ett inlagg fran Gran canaria, har finns en och annan FET sporthoj. sag en rossi kopia idag . #46. lat gott.

Har ar det varmt som attan och nudistbadet rockar fett. ASG. sankte medelaldern med minst 50% nar vi trippade in dar..

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph