Karlskrona

Catman

Just for the fun of it.....
Gick med
8 Mar 2003
Ort
i Hus
Hoj
CBR600RR och VFR750F
Hej på er.

Jag har under en längre tid förgäves försökt få tag på Sweppe (Micke).
Kan nån vänlig själ PM:a mig numret till honom, så jag kan kolla om det fortfarande är det rätta numret jag har till honom.

/Tom
0708-273773
 

Instabil

Medlem
Gick med
25 Mar 2004
Ort
Karlskrona
Hoj
RD 250 /RF 900
Ja vi var där och uj vad tunt med hojar det var. inte ens 500st .. det är mer hojar här på Jämjö/Kristianopel kortegen.
men det var trevligt och uppehåll ..



Edit: Jag behöver hjälp med att hitta "felet" på min RD, finns det någon här i trakten som känner sig manad till å kolla på skiten .. kontakta mig snarast. troligen ett bestycknings problem men jag är inte helt säker på att det är så ..

Ersättning som utgår: Lagad mat + kaffe. Jupps det är jag som lagar..
 
Last edited:

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Ort
Karlskrona
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
Nja, kommer nog bli en del fisåka bara, måste lära känna henne ordentligt först....

Kan ju bli spännande på banan med ny hoj, s*t*n så fladdrigt det känns när man är van vid sporthoj :gnissla
 

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Ort
Stockholm
Hoj
I framtiden igen...
Nja, kommer nog bli en del fisåka bara, måste lära känna henne ordentligt först....

Kan ju bli spännande på banan med ny hoj, s*t*n så fladdrigt det känns när man är van vid sporthoj :gnissla

Vi kan byta ett pass om du vill, hade varit kul å prova en retard.
 

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Ort
Karlskrona
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
Visst, känner jag bra för hojen (att jag känner för "henne") så är det nog inte fel med ett byte....

Inte för att det kommer att svettas om varvtiderna om vi byter men det är alltid bra att veta innan, skulle ge mig fan på att om man skulle vurpa med någon annans hoj så är det en SMC-försäkring med minst 20 papp i självrisk.

Själv så har man precis beställt ett helt nytt plastkit med tillhörande tank, det är f*n snuskigt så billigt det är med retard :D

Självklart kommer det vara det gamla redan inskrapade kittet på Hitte :rolleyes:
 

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Ort
Stockholm
Hoj
I framtiden igen...
Visst, känner jag bra för hojen (att jag känner för "henne") så är det nog inte fel med ett byte....

Inte för att det kommer att svettas om varvtiderna om vi byter men det är alltid bra att veta innan, skulle ge mig fan på att om man skulle vurpa med någon annans hoj så är det en SMC-försäkring med minst 20 papp i självrisk.

Själv så har man precis beställt ett helt nytt plastkit med tillhörande tank, det är f*n snuskigt så billigt det är med retard :D

Självklart kommer det vara det gamla redan inskrapade kittet på Hitte :rolleyes:

Har gått ner till en "vanlig" försäkring nu, jobbigt å se 1344kr dras varje månad även vintermånaderna, så det är ingen smc-föräskring på den längre nu får man ställa på och av hela tiden istället. Men får kanske prova retarden innan ja stoppar in henne i bussen om herr frisen tillåter, plus att vi kan gladeligen byta ett pass nere på knudan om du vill, inga probs. Hade varit kul och testa.
 

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Ort
Stockholm
Hoj
I framtiden igen...
Raggargaraget har ett anslag. Den 17e kör dom superstage och strippkörning på ebolaboda flygfält. Tänkte kolla med dom om man får köra med hojen på stripp-körningen. Kostar 150kr. Fler som är sugna?
 

B-400

RD 500:11,33/195 Bandit:10,50/215
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Växjö/Karlskrona
Hoj
Yamaha RD500 Suzuki Bandit 1200
Raggargaraget har ett anslag. Den 17e kör dom superstage och strippkörning på ebolaboda flygfält. Tänkte kolla med dom om man får köra med hojen på stripp-körningen. Kostar 150kr. Fler som är sugna?

Tänkte rasta 500:an...Sätta en 10 repa kanske?!?!
Vill minnas att vi inte satt bvegränsning på mc, kan dubbel kolla.
 

B-400

RD 500:11,33/195 Bandit:10,50/215
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Växjö/Karlskrona
Hoj
Yamaha RD500 Suzuki Bandit 1200
Tänkte rasta 500:an...Sätta en 10 repa kanske?!?!
Vill minnas att vi inte satt bvegränsning på mc, kan dubbel kolla.


Ska inte va några problem med Mc, den vanliga säkerhets bes innan man får köra.
Mc endast på strippen, inte Superstage:D

hittade detta på ett annat forum...

MK BRINGKARNAS
KLUBBTÄVLING

På Emmaboda flygfält fredagen den 17/8. Vi kommer att starta dagen med superstage
kl 09:00-13:00 sen kommer vi ha en paus på ca en timme för att sedan köra dragracing
resterande tiden tills kvällen kommer. Föranmälan samt frågor lämnas till Felix Boije på
telefon på 0709-640909 eller skriv ett PM
vilket vi rekommenderar då vi vill det ska finnas korv och läsk till alla som vill köpa.

Droppin sker i den mån det finns platts.

Priser :

Besökare 20:-

Körning
Medlemmar 50:-

Körning för icke Medlemmar 150:-
i detta ingår medlemmskap året ut




all körning och vistelse på området sker
på egen risk då det inte finns försäkringar
som täcker materiella eller personskador
 
Last edited:

Instabil

Medlem
Gick med
25 Mar 2004
Ort
Karlskrona
Hoj
RD 250 /RF 900
Är sugen på att köra , får kolla lite väder mm skulle ju vara nice att få upp både hojen och bilen för lite körning..
 

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Ort
Stockholm
Hoj
I framtiden igen...
Skitväder och en skitstart som blev en skittid på 402. Men... nästa gång gör man väl färre missar, synd som sagt att d bara blev ett åk.
 
Nyheter
Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

Top