Karlskrona

Så. Nu står den här hemma och tickar...
Brutalt jävla as härligt!!!!

Söker med ljus å lykta.... (hehe) efter ett street fighter lyse te min lilla cbr. Så om det e nån som ligger å trycker på ett till en vettig peng så hojta till. Ha d gott boys.

Söker med ljus å lykta.... (hehe) efter ett street fighter lyse te min lilla cbr. Så om det e nån som ligger å trycker på ett till en vettig peng så hojta till. Ha d gott boys.

Har du något humm om vad du är ute efter? Om man tillåter sig att tänka fritt och ej E-märkt så är väl alla normala hemma-spotlights 12v och många sådana ditos är riktigt snygga på olika sätt. Spring runt lite på stan och kolla lampaffärer...

Men, jag hojtar inte, för jag har inte ett lyse liggandes till en vettig peng, sorry...

Ville bara skriva så här på morgonen innan jag går och motionerar:)

Har du något humm om vad du är ute efter? Om man tillåter sig att tänka fritt och ej E-märkt så är väl alla normala hemma-spotlights 12v och många sådana ditos är riktigt snygga på olika sätt. Spring runt lite på stan och kolla lampaffärer...

Men, jag hojtar inte, för jag har inte ett lyse liggandes till en vettig peng, sorry...

Ville bara skriva så här på morgonen innan jag går och motionerar:)

Motionerar,vad motionerar du

50-55 drag innan frukost... varje dag har sin bra start he he, nä skojjar bara. Spinnis... cyklar du till jobbet ibland? Tyckte ja mötte dig för nån dag sen

Någon som sett eller lagt märket till en Gul DRZ400SM i Ronneby/Blekinge de senaste dagarna? Den är i såfall antaglien stulen, MIN HOJ!

Om ni ser en med Reg.Nr WTF 871 så hör gärna av er.
Den är Gul, har Yoshimura helsystem (Rostfritt) på och rensad bakdel.

Tel: 0702-379893
Eller skicka PM

img0326xj8.jpg

http://www.stulnafordon.se/?fordon=227

Vilket skit. Var i Ronneby bor du?
Nuförtiden låser jag garaget om jag så bara är borta 10 minuter. Mycket inbrott o skit nu.

Kommer hålla ögonen öppna.

Satans puckon som inte kan ge faan i sånt som inte är deras!!!
:kulspruta

Back