Karlskrona

Jag lider med dig:rolleyes:

Nja, kanske inte riktigt...:)

Hoppas bara skrället kommer så fort det kan, sommaren blir lång undrar hur ditt system låter? Vi kan ju provmontera på min:D

Ha det

:FU

Ja fan, nu får det vara nog med förseningar! :huvet
Att det låter gott är jag övertygad om. Yoshi är ett säkert kort.
Mer intressant är hur många instängda pållar man kan
rädda ur fångenskapen. KN filtret var tydligen samma som till R1000K5/K6
så det har jag åxå ett och PC´n förväntas levereras inom 3 veckor.

Hoppas på xtra många bångstyriga pållar som man inte är jävel till att hantera ordentligt... :D :yoparty

Jaha, då var 100mila servicen bokad. Fick bli Ronneby när jag ändå är nere i krokarna.

Vilka skall köra i helgen då? Jag har lite tid över på Lördag och Söndag. Skicka PM här, skriv på RP eller kolla av mitt nummer med Jeppe.

Har inte wheelat så mycket ännu, mest lite växlingswheelis från 1:an och från 2:an. Men, när man väl är nere hos grabbarna wheelie i Karlskrona så får man väl öva loss...

Några av er alla från Karlskrona som kör minimoto o var i så fall? Finns det något lämpligt ställe där man kan köra en stund ibland utan att störa för många i omgivningen?

Jaha, då var 100mila servicen bokad. Fick bli Ronneby när jag ändå är nere i krokarna.

Vilka skall köra i helgen då? Jag har lite tid över på Lördag och Söndag. Skicka PM här, skriv på RP eller kolla av mitt nummer med Jeppe.

Har inte wheelat så mycket ännu, mest lite växlingswheelis från 1:an och från 2:an. Men, när man väl är nere hos grabbarna wheelie i Karlskrona så får man väl öva loss...

Söndag e jag på en liten runda, tid å plats å jag e där.

Anderstorp??

Anderstorp nästa helg??? RR där ju, gratis inträde. Perfekt om man ska shoppa däck oxå

Anderstorp nästa helg??? RR där ju, gratis inträde. Perfekt om man ska shoppa däck oxå

Det låter ju inte helt odåligt precis. Kanske man skall ta och satsa på, men Bike dagarna är nästa helg. Iofs kan man ju missa lite Bike dagar för en åktur mot Anderstorp. Mmm, hjälp mig lite geografiskt, vet att jag kört förbi Anderstorp massor med gånger, ligger nära Gislaved har jag för mig. Men jag kommer inte på det nu. Kör man från Karlskrona räknat, till Växjö, sen kör man västerut mot Halmstad istället för norrut mot Jönköping. Hmm, eller?

Ja, ja, nu skall jag äta Äppelpaj med vaniljsås :tungan

För den som vill hänga med o köra hoj på lördag kan hålla sej vid torget runt 14:00, för då drar vi en runda:tummenupp

Det låter ju inte helt odåligt precis. Kanske man skall ta och satsa på, men Bike dagarna är nästa helg. Iofs kan man ju missa lite Bike dagar för en åktur mot Anderstorp. Mmm, hjälp mig lite geografiskt, vet att jag kört förbi Anderstorp massor med gånger, ligger nära Gislaved har jag för mig. Men jag kommer inte på det nu. Kör man från Karlskrona räknat, till Växjö, sen kör man västerut mot Halmstad istället för norrut mot Jönköping. Hmm, eller?

Ja, ja, nu skall jag äta Äppelpaj med vaniljsås :tungan

Här har du Vägbeskrivning

Kanske det kanske.

Last edited:
Fan är du kvar i K-na?

Ja e på en runda i helgen oxå... Lobo när var det din hoj skulle komma?

Men shit Lobo Gixxer har du inte fått din cykel än? Hoppas du bokat tid för 100mila service, kan säga att K7 äter mil.

Hoppas vi kan bli ett gäng. Lördag är bäst för mig, någon annan får bestämma tiden.

Kör fortfarande med originalsystem:rodnar

Hämtar hem hojen idag :yoparty

100 mila servicen har jag blivit lovad att dom tar direkt när jag ringer. Oavsett när det blir.

Tyvärr ingen körning för mig imorgon eftersom man har blivit vald till Gudfader för andra gången... (ska på dop alltså)

Hämtar hem hojen idag :yoparty

100 mila servicen har jag blivit lovad att dom tar direkt när jag ringer. Oavsett när det blir.

Tyvärr ingen körning för mig imorgon eftersom man har blivit vald till Gudfader för andra gången... (ska på dop alltså)

Äntligen, grattis gubben. Och grattis till gudfaderposteringen, trist bara att jag inte får åka med dig på lördag dock.

Vad du än gör, håll dig borta från C-läget bara sååå slött:näsblod

Alla ni andra. Hittade denna, kanske ka vara roligt!

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=152940

Vad säger ni?

Äntligen, grattis gubben. Och grattis till gudfaderposteringen, trist bara att jag inte får åka med dig på lördag dock.

Vad du än gör, håll dig borta från C-läget bara sååå slött:näsblod

Alla ni andra. Hittade denna, kanske ka vara roligt!

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=152940

Vad säger ni?

9:00 kalmar, låter inte det lite väl tidigt? 12:00 torget låter bättre. Skönt med hoj nu äntligen Lobo

Nyheter
Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2