Bor inte du hemma?? Hemmalagat mos... Va? Bor ni i kiosken?Lobo Gixxer skrev:Där Panos bor ungefär, å han bor hemma...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bor inte du hemma?? Hemmalagat mos... Va? Bor ni i kiosken?Lobo Gixxer skrev:Där Panos bor ungefär, å han bor hemma...![]()
hittebarn skrev:Bor inte du hemma?? Hemmalagat mos... Va? Bor ni i kiosken?
hittebarn skrev:Bor inte du hemma?? Hemmalagat mos... Va? Bor ni i kiosken?
Nä men du sa att Panos bodde hemma... blev bara lite nyfiken om inte du oxå bor hemma... jag bor hemma... i min lägenhet ifs.. men d e ju mitt hem(ma). Jaha Lobo när ska vi svinga bägaren?Lobo Gixxer skrev:Va fan?!?! E du full eller?Eller har du bara käkat svamp???
![]()
Läs igen!
patexxx skrev:Nu har jag äntligen fixat min användare med lite hjälp av Hittebarn![]()
Händer det ngt kul här dÅ
Panos skrev:alltid kul här....e de Rondell eller![]()
patexxx skrev:Nästan Patrik i alla fall. Har du köpt någon hoj ännu?. Sålde en K5 på blocket för 100.000. Lite dyr kanske men helt ok![]()
spinnanders skrev:Panos min gode medborgarejag hoppar garaget, tack ialf, kan hända att jag lånar det ett natt eller så nån gång,självklart så får du pröjs för det.
Äter makaroner![]()
Panos skrev:coolt![]()
nja, lite dyr för mig....Ska köpa hoj när jag fått ihop lite mera cash.
Men först så måste jag fixa mig ett jobb.
Annars blir det en Gixxer 750 från -90....och då ska det byggas FIGHTER
![]()
![]()
![]()
patexxx skrev:Fick ny premie nu. Min 99 kostar helförsäkrad 1400 i månaden. Rätt schysst faktiskt. Kan gissa att en K5 kostar anningens mer. Vad gav du för din gammla cykel?
Pulver i?? du ska inte ta sådant säger farbror docktorn.. inte i armen lr inte i näsan. stolpiller funkar alltidPanos skrev:hmm![]()
de e lite pengar där egentligen...
...nja, för mig blir det en hederlig äldre Gixxer med mycket pulver i
![]()
![]()
![]()
ska du göra med den? tööbo? lr filat topplock å garagegolvs-planat blinkersglas? dragen plugg å 13 drev? hoppas du hittar nått kul åk till sommarenPanos skrev:hehe![]()
jag menar mera HK än vad du har i din 750![]()
hittebarn skrev:ska du göra med den? tööbo? lr filat topplock å garagegolvs-planat blinkersglas? dragen plugg å 13 drev? hoppas du hittar nått kul åk till sommaren
the Duke skrev:vafan. 1400 spänn i månaden och ni e nöjda med det. Köp motard för fan. 2700 spänn/helår, helförsäkrat! Och då går det att köra på backwheelet precis hur mycket som helst överallt!!!![]()
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |