Karlskrona

I och för sig så har jag kalas ben som går hela vägen, dock skulle det ta en sommar att få dem vaxade. Nytt bet :tummenupp

:yoparty

maanders skrev:
I och för sig så har jag kalas ben som går hela vägen, dock skulle det ta en sommar att få dem vaxade. Nytt bet :tummenupp

De e bara o ta de bruden använder när hon rakar sina ben
sen tar du o Spraya dig brun :rofl

Hade redan bra jobb i växjö..gjorde en liten vild chansning.

8 år på ett o samma ställer som verkstadarbetare. cnc /montör/lackering/order/lager.
El programmet Automation.

maanders skrev:
Du har snöat in på fel spår :7peta .
Kom på ett nytt bet :tummenupp
För h*****te, se till och jobba nu..... Tänk på att din skatt betalar min lön idag när jag är hemma med lilleman..... :D

Betet gäller, jag rotar för fullt i tjejens garderob efter den vackraste utstyrseln........

Da Fris skrev:
För h*****te, se till och jobba nu..... Tänk på att din skatt betalar min lön idag när jag är hemma med lilleman..... :D

Betet gäller, jag rotar för fullt i tjejens garderob efter den vackraste utstyrseln........

Du får välja på ett nytt bet eller så lär jag Brynolf att säga custom rules :fatta!

maanders skrev:
Du får välja på ett nytt bet eller så lär jag Brynolf att säga custom rules :fatta!
Du kan ju inte gå med på ett bet å sen dra dig ut. Det är ju väldigt fel... du har ju bara dig själv å skylla... du kan ta min hoj oxå när du e klar med fris hoj när du ändå håller ´på menar jag :rofl

maanders skrev:
Fel spår :fatta!
Vi behöver ett nytt bet :va

Kvitt eller dubbelt nästa runda...

Fris bangar kanske inte på det. :hihi

Fast det vore fan fränt å "smalfilma" detta event.

Det är lugnt, han kommer inte undan detta bet........

Däremot kan jag ställa upp på ett nytt bet, men detta kommer jag aldrig släppa........ :D

Da Fris skrev:
Det är lugnt, han kommer inte undan detta bet........

Däremot kan jag ställa upp på ett nytt bet, men detta kommer jag aldrig släppa........ :D

He he! Nää, tro fan det!
Once in a lifetime opportunity juh...

Lelleveckan

Någon som e sugen på en runda till gotland i sommar?? ta en stuga med kylskåp å så så man slipper ha ölen i en kylväska, köra lite bana å så. skulle varit kul å dra upp ett gäng härifrån å kröka lite å göra vad d nu än e man gör där. FZ6N har varit där bla...

hittebarn skrev:
Någon som e sugen på en runda till gotland i sommar?? ta en stuga med kylskåp å så så man slipper ha ölen i en kylväska, köra lite bana å så. skulle varit kul å dra upp ett gäng härifrån å kröka lite å göra vad d nu än e man gör där. FZ6N har varit där bla...

Man super, börnar, sen super man lite till å kollar in tuttar å grejer. SEN...super man lite till åsså börnar man igen...osv osv....

SKITKUL! :yoparty

Själv ska jag å Spinnis och några till, till en polare i Ramnäs i sommar å se hur dårarna där uppe behandlar sina åk. Polaren är en galen crossförare som ibland även framför en Duke på allmän väg, fast det har han ingen som helst respekt för... :hihi

Ang. Gotland, bestämmer inget nu iaf.

Last edited:
ja...detta hade vart fett kul om man hade jobb o hoj :tummenupp

får bara hoppas att det dyker upp nått så småningom :)

mrBandit skrev:
Skottat nåt vitt elände idag Lobo?? :D
Skotta :confused: :va

Du menar det hyresvärden gör när man ringer och säger:

" Ursäkta, det ligger en stor j-vla snödriva utanför garaget och vi ska ha in en MC där....."

Någon som har lite plats för min hoj i ett garage i stan?, ju fler vi står på samma ruta desto billigare blir det ju, hör av er om ni vet nåt :)

Nyheter
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt