Karlskrona

I och för sig så har jag kalas ben som går hela vägen, dock skulle det ta en sommar att få dem vaxade. Nytt bet :tummenupp

:yoparty

maanders skrev:
I och för sig så har jag kalas ben som går hela vägen, dock skulle det ta en sommar att få dem vaxade. Nytt bet :tummenupp

De e bara o ta de bruden använder när hon rakar sina ben
sen tar du o Spraya dig brun :rofl

Hade redan bra jobb i växjö..gjorde en liten vild chansning.

8 år på ett o samma ställer som verkstadarbetare. cnc /montör/lackering/order/lager.
El programmet Automation.

maanders skrev:
Du har snöat in på fel spår :7peta .
Kom på ett nytt bet :tummenupp
För h*****te, se till och jobba nu..... Tänk på att din skatt betalar min lön idag när jag är hemma med lilleman..... :D

Betet gäller, jag rotar för fullt i tjejens garderob efter den vackraste utstyrseln........

Da Fris skrev:
För h*****te, se till och jobba nu..... Tänk på att din skatt betalar min lön idag när jag är hemma med lilleman..... :D

Betet gäller, jag rotar för fullt i tjejens garderob efter den vackraste utstyrseln........

Du får välja på ett nytt bet eller så lär jag Brynolf att säga custom rules :fatta!

maanders skrev:
Du får välja på ett nytt bet eller så lär jag Brynolf att säga custom rules :fatta!
Du kan ju inte gå med på ett bet å sen dra dig ut. Det är ju väldigt fel... du har ju bara dig själv å skylla... du kan ta min hoj oxå när du e klar med fris hoj när du ändå håller ´på menar jag :rofl

maanders skrev:
Fel spår :fatta!
Vi behöver ett nytt bet :va

Kvitt eller dubbelt nästa runda...

Fris bangar kanske inte på det. :hihi

Fast det vore fan fränt å "smalfilma" detta event.

Det är lugnt, han kommer inte undan detta bet........

Däremot kan jag ställa upp på ett nytt bet, men detta kommer jag aldrig släppa........ :D

Da Fris skrev:
Det är lugnt, han kommer inte undan detta bet........

Däremot kan jag ställa upp på ett nytt bet, men detta kommer jag aldrig släppa........ :D

He he! Nää, tro fan det!
Once in a lifetime opportunity juh...

Lelleveckan

Någon som e sugen på en runda till gotland i sommar?? ta en stuga med kylskåp å så så man slipper ha ölen i en kylväska, köra lite bana å så. skulle varit kul å dra upp ett gäng härifrån å kröka lite å göra vad d nu än e man gör där. FZ6N har varit där bla...

hittebarn skrev:
Någon som e sugen på en runda till gotland i sommar?? ta en stuga med kylskåp å så så man slipper ha ölen i en kylväska, köra lite bana å så. skulle varit kul å dra upp ett gäng härifrån å kröka lite å göra vad d nu än e man gör där. FZ6N har varit där bla...

Man super, börnar, sen super man lite till å kollar in tuttar å grejer. SEN...super man lite till åsså börnar man igen...osv osv....

SKITKUL! :yoparty

Själv ska jag å Spinnis och några till, till en polare i Ramnäs i sommar å se hur dårarna där uppe behandlar sina åk. Polaren är en galen crossförare som ibland även framför en Duke på allmän väg, fast det har han ingen som helst respekt för... :hihi

Ang. Gotland, bestämmer inget nu iaf.

Last edited:
ja...detta hade vart fett kul om man hade jobb o hoj :tummenupp

får bara hoppas att det dyker upp nått så småningom :)

mrBandit skrev:
Skottat nåt vitt elände idag Lobo?? :D
Skotta :confused: :va

Du menar det hyresvärden gör när man ringer och säger:

" Ursäkta, det ligger en stor j-vla snödriva utanför garaget och vi ska ha in en MC där....."

Någon som har lite plats för min hoj i ett garage i stan?, ju fler vi står på samma ruta desto billigare blir det ju, hör av er om ni vet nåt :)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman