Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tack för i lördags ni som var medBlev en go runda med kanonfina vägar i skåne
![]()
Jag lägger nog ner här, händer inte så mycket i tråden ju.. Men blir det nåt köra så tar vi det via sms..
För er som är intresserad så har jag ordnat så vi kan leka på flygplats nästa vår/sommar någon gång per vecka. Jag håller er informerad när det är dax att köra igång \,,/.
För er som är intresserad så har jag ordnat så vi kan leka på flygplats nästa vår/sommar någon gång per vecka. Jag håller er informerad när det är dax att köra igång \,,/.
Och det innebär?![]()
Jag har snackat med ägaren av flygplats och för nån hundring per ekipage så får vi nyckeln in till anläggningen. Här är då ca 2,5 km sträcka att träna broms, bakhjul, stoppies.. ja stunta på inhägnat område utan massa mötande trafik. Allt sker på egen risk och varken jag eller flygplatsens ägare tar något ansvar för eventuella krascher. Bakgrund till detta är att vi inte leker på allmän väg och riskerar eller stör allmänheten som inte har förståelse för vårt intresse.
Kan du sms a mig jag har nytt nr och har inte kvar min gamla telefon 0709 101028 det har varit rörigt som fan sista tiden det har inte blitt mycket åka har du nr till cbr fredrik hoppas vi kan höras vid tillfälle! Mvh Thomas
T Design, du har PM med mitt och Fredriks nummer![]()
Blir nog inte så mycket mera kört, åkte på en flygande besiktning och ska in o visa upp hojen på bilprovningenSå hojen får väl stå tills det är gjort..
Edit:
Låter intressant med flygfältet förresten![]()
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |