Karlshamn

Ja inte omöjligt att man skulle kunna hänga med på det :tummenupp Fast eehm vi kör inte med BMC va, de har väl tempo likt den därra permobilen vi blåste förbi i onsdags hehehe :D

Kan ni inte komma upp på Onsdag? Så åker vi och fikar med BMC kanske vi hittar ngr fler kul personer 17:45 OKQ8 Nättraby!

Hehe jo det brukar gå lite långsamt men vey vi bara var det är så kan vi ju åka i en snabbare grupp det vill säga en egen:) fika sitter ju aldrig fel hoppas dom andra sporthojsåkarna från karlskrona hänger på då blir det ju ett gäng jag är på iaf nu med nytt bakdäck det va gutt att få på!
:yoparty
Ja inte omöjligt att man skulle kunna hänga med på det :tummenupp Fast eehm vi kör inte med BMC va, de har väl tempo likt den därra permobilen vi blåste förbi i onsdags hehehe :D

Hehe ja det får nog bli en egen grupp i så fall :) Inte fel med lite nya vägar oxo, är inte så ofta i karlskronatrakterna.. med hoj iaf...

Ska se hur det går, har ett litet projekt med hojen som jag hoppas är klart på onsdag..

Fan va härligt när man följer sprängskisser för att sätta ihop hojjen... sen är det fel på sprängskissen....

T-Design, Kan du bränna över filmen till någon "Karlshamnare" (ex. JK) så vore det kanon, så fixar vi resten... Tack!! :tummenupp

Hehe ja man måste ju hålla den lite äldre tekniken vid liv oxå jue :) Hur har det gått med hojen förresten?

Blev inte mycket av körningen till K-krona idag, tur jag inte hann sms:a runt till er andra..

Drar söder ut ett par dagar imorron, nån som är sugen på en sväng i nästa vecka/ev nu på söndag?

"bränna"??? det va längesen...

Haha... Där fick jag för Ikea... :tuttar

Hehe ja man måste ju hålla den lite äldre tekniken vid liv oxå jue :) Hur har det gått med hojen förresten?

Blev inte mycket av körningen till K-krona idag, tur jag inte hann sms:a runt till er andra..

Drar söder ut ett par dagar imorron, nån som är sugen på en sväng i nästa vecka/ev nu på söndag?

Som sagt, jag kan söndag vid 17.30,, om solen skiner :Bugar

Last edited:
Hmmm lutar åt att jag inte kan idag.. Resten av veckan är också i fara nu pga av servicen :huvet Måste ju hålla milen någorlunda för garantin..

Nån som är körsugen till helgen eller i nästa vecka?

Helgen ser ut att bli kasst väder iaf.. Men man kanske kunde dragit ihop nåt i nästa vecka..

Edit: Vädret ska visst bli kanonbra nu på lördag :tummenupp Nån som vill ut o köra?

Last edited:
Vädret ser ut att bli bra i helgen, nån som är på en lite längre sväng en av dagarna? Tänkte att man kanske skulle ta en runda i de östra delarna...

Helgkörning vilka är på?

1. JK
2. Carpediem
3. Bergan
4. Danne
5. Ingolf
6. (Jocke L)
7.

Edit:
Samling på Jet i karlshamn kl 10 på lördag.. Vi drar neråt skåne istället för karlskrona, kan ju inte vägarna i k-krona... Vill någon mer hänga på så är det bara att dyka upp :tummenupp

Last edited:
Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!