Karlshamn

Nja, dom brukar stå där. Men jag har aldrig disskuterat med dom där.
När dom är där brukar dom mest se till så att ingen kör för fort på rakan.

Det ser ut att dra ihop sig till regn... Ska vi chansa på att köra ändå?

Det var ju trevligt sålänge det varade :D

Men vi kom hem iaf efter lite laddning med startkablar o grejer... fixade förmodligen felet också.

Det var ju trevligt sålänge det varade :D

Men vi kom hem iaf efter lite laddning med startkablar o grejer... fixade förmodligen felet också.

Haha, ja. Nu ska det lira igen.

Sen har jag funderat på nu ikväll om killen på trajjan var samma kille som kom och erbjöd sin hjälp när jag stod med mitt skit vid sidan av E:22 i Kristianstad i förrgår?

Klart det lirar :tummenupp Jag lade ner hela min själ på att knixa fram sladden ur sladden...

Tack för idag! Blev en nice runda, kalasväder och inte ett enda blåbär på rakan :tummenupp Men det var tydligen nån kontroll på hemvägen vid Degerberga som vi blåste förbi, jag märkte inte ens att de stod där :D

Synd att ni fick bryta Tommy o Hansen, shit happends.. Ni får hänga med nästa gång :tummenupp

Låter fint. Kom nån mc snut och blåste förbi oss.

Får väl se om det blir nåt nästa vecka :tummenupp

Hehe, nån som hade laddproblem? :)

Det verkade bli en bra runda iaf. Synd bara att jag inte kunde hänga på.
Jag ville men det gjorde inte min hynda. Hon blev så arg så hon började koka!!! Jag som skyndade mig som satan efter jobbet och bytte bakdäck o allt!!! :huvet

Ja vi får se hur det blir nästa vecka med väder o så.. Men blir det bra så blir det säkert en sväng ner till rakan igen :tummenupp

Hehehe det är en argsint hynda du har Bergan :D hon borde ju ha frustat av glädje för det nya bakdäcket jue :) Vad tror du det är, termostaten?

Ja vi får se hur det blir nästa vecka med väder o så.. Men blir det bra så blir det säkert en sväng ner till rakan igen :tummenupp

Hehehe det är en argsint hynda du har Bergan :D hon borde ju ha frustat av glädje för det nya bakdäcket jue :) Vad tror du det är, termostaten?

Tror det. Den verkar öppna lite, men inte tillräckligt. Kan ju vara nån lite läcka nånstans. Ska mickla lite o se, hehe.

Det trodde jag också hon skulle bli, men nejdå. Hon blev helt vansinnig istället. Förstår mig inte på dom :va

Hehe, får ge henne lite lustgas så hon skrattar o blir glad :)

Blir nog sämre med att hitta folk till det. Det är ju Östersjö :öl:fyllisar:dricka

Håller tummarna för att det är ett enkelt fel Bergan :tummenupp

Nej det lär inte bli nåt kört i helgen pga Östersjö som Bergan sa.. Men nästa vecka så :tummenupp

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025