Karlshamn

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Ort
Hemma.
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Då spikar jag mig själv till 99%. Får höra med andra snubben.

Var brukar ni träffas och så? Sist jag åkte motard med grabbar från karlshamn så var det ju preem i mörrum...
 

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Ort
Hemma.
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Det är han som körde den vita Gixxern. Han var inte på fiket när jag kom :)

Hansen: Det är inte vi som kör motard. Samlingsplatsen är vid Jet i Karlshamn :tummenupp

Vet jag väl, tänkte bara om det va "da place" att utgå ifrån :tummenupp
 

JK

.-.-.-.
Gick med
23 Jun 2010
Ort
Karlshamn
Hoj
KTM 690 SMC-R -13, KTM 660 SMC -06, GSXR 1000 K8 Såld
Tack för igår! :tummenupp Blev en bra runda trots ett par missöden, ett bensinstopp och j.jo & Bergan som missade att svänga av, fast Bergan hittade oss sen :tummenupp

j.jo: Jodå vi satt på cafeet i R-by och väntade, gjorde inlägget från mobilen när vi satt där :D Tror att vi var tillbaka i k-hamn vid 22 ca så det var inte oss du hörde.. Han som du såg i korsningen vid fartkameran som vinkade var han med den gula FZ1:an förresten..
Björn skulle hem o hänga av bakhjulet för däckbytet.. Så det var säkert han som drog om dig på 22:an j.jo..

Bergan: Hehe ja ditt bakdäck är ju fetslut :) Jag ska hänga av mitt ikväll, hinner kanske få det bytt tills på fredag. Förresten såg du det lilla samhället "Berg" vid Tving? :)

Kna-z & Hansen: Japp, är bara till att hänga på :tummenupp

Just det grattis till kortet imp4ct :tummenupp
 

imp4ct

Ny medlem
Gick med
10 May 2010
Ort
Urshult
Hoj
ktm 250 sx-f 2009
Idag blir det en fin hojrunda ner till Broby i skåne. Vi är 2 killar ifrån Urshult som ska dit och tänkte åka härifrån 16.15 är ni sugna så är det bara att hänga på skriv här i tråden eller ring mig på 0768141657 om ni vill hänga på alltid trevligt om man är fler.
 

JK

.-.-.-.
Gick med
23 Jun 2010
Ort
Karlshamn
Hoj
KTM 690 SMC-R -13, KTM 660 SMC -06, GSXR 1000 K8 Såld
Jobbar + att bakdäcket är slut :mad:

I helgen ska jag iväg också så det blir nog inget kört förrän i nästa vecka... Men då har jag iaf semester :tummenupp
 

j.jo

Smaken är som baken, delad!
Gick med
30 Jun 2010
Ort
Bekvämt
Hoj
yummyHA
Kan inte heller i helgen. Tänkte passa på att höra om det finns nåt intresse att dra en runda onsdagen som kommer? Sjöborakan eller nåt annat så länge man får köra så, och som sagt ju fler som kan, ju roligare =) Jet vid 17.00 tiden känns som en given klassiker. " fulltank är att föredra från start " =P =)
 

Ant3

Fjärt
Gick med
12 Apr 2008
Ort
Karlshamn (Blekinge)
Hoj
Honda hornet -98
Kan ju vara något att fundera på. Jobbar till 16 nästa vecka :p Bara däcket klarar den biten. Det har ju snart sett sina dagar :mad:


Kan inte heller i helgen. Tänkte passa på att höra om det finns nåt intresse att dra en runda onsdagen som kommer? Sjöborakan eller nåt annat så länge man får köra så, och som sagt ju fler som kan, ju roligare =) Jet vid 17.00 tiden känns som en given klassiker. " fulltank är att föredra från start " =P =)
 

CARPE_DIEM

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2010
Ort
Karlshamn
Hoj
Yamaha FZ1N
Lika gott varje gång tillfälle ges att vrida på gasrullen i ert sällskap…. :yoparty
Vad hände i tunneln? :confused:
BERG skylten va go både stannat och fotat dem båda ihop.. :krama


Tack för igår! :tummenupp Blev en bra runda trots ett par missöden, ett bensinstopp och j.jo & Bergan som missade att svänga av, fast Bergan hittade oss sen :tummenupp

j.jo: Jodå vi satt på cafeet i R-by och väntade, gjorde inlägget från mobilen när vi satt där :D Tror att vi var tillbaka i k-hamn vid 22 ca så det var inte oss du hörde.. Han som du såg i korsningen vid fartkameran som vinkade var han med den gula FZ1:an förresten..
Björn skulle hem o hänga av bakhjulet för däckbytet.. Så det var säkert han som drog om dig på 22:an j.jo..

Bergan: Hehe ja ditt bakdäck är ju fetslut :) Jag ska hänga av mitt ikväll, hinner kanske få det bytt tills på fredag. Förresten såg du det lilla samhället "Berg" vid Tving? :)

Kna-z & Hansen: Japp, är bara till att hänga på :tummenupp

Just det grattis till kortet imp4ct :tummenupp
 

Bergan

Vill ha sommar snart!!!
Gick med
8 Apr 2004
Ort
Karlshamn
Hoj
Yamaha R1 -09
Den skylten vill jag ha hemma på väggen, grym jue :yoparty

Jag har beställt ett bakdäck idag. Så får se om jag hinner få det innan Onsdag. Om inte så kan jag inte hänga på till Sjöbo.
 

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Ort
Hemma.
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Den skylten vill jag ha hemma på väggen, grym jue :yoparty

Jag har beställt ett bakdäck idag. Så får se om jag hinner få det innan Onsdag. Om inte så kan jag inte hänga på till Sjöbo.

De flesta motorcyklar är standardutrustade med extra sadel :yoparty
 

j.jo

Smaken är som baken, delad!
Gick med
30 Jun 2010
Ort
Bekvämt
Hoj
yummyHA
Den skylten vill jag ha hemma på väggen, grym jue :yoparty

Jag har beställt ett bakdäck idag. Så får se om jag hinner få det innan Onsdag. Om inte så kan jag inte hänga på till Sjöbo.

Håller tummarna, brukar ta 2-3 vardagar.....
 

JK

.-.-.-.
Gick med
23 Jun 2010
Ort
Karlshamn
Hoj
KTM 690 SMC-R -13, KTM 660 SMC -06, GSXR 1000 K8 Såld
Sjöbo på onsdag låter inte fel :) Joo, ska man ner dit så är det bra om däcken är ok, finns ju alltid risk för att man åker på en kontroll.. Blåbären är på hugget där..

Krängde av bakhjulet igår när jag kom hem o ner till däckkrängaren, var där vid 17.30 eller nåt sen ringde han kl 19 och då var det klart, suveränt :tummenupp Kan starkt rekomendera Holmgrens däck i Asarum, de är helt kanon :tummenupp

Bergan: beställde du igår så kommer däcket på måndag skulle jag tro.. Så du hinner få på det till onsdag :tummenupp Hehe ja vi får köra förbi den där skylten igen nån dag och fota den, var ju klockren :)

Carpe_diem: Vi mötte en hoj i tunneln som gjorde tecken att sänka farten, jag trodde att det var nån kontroll men det var det ju inte.. Var säkert han som blinkade med helljusen innan Österport oxo.. Blir så sne på såna.. Man skiter ju i det till slut och då kan man ge sig f*n på att det hoppar ut en blåställsnisse ur en buske med sitt lasergevär... :mad:

Hansen: Vi brukar köra småvägarna ner.. Sen blir det lite större vägar hemåt..
 
Last edited:

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Ort
Hemma.
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Okok. Bengen vill jag inte träffa på. Löser väl sig.

Ni åker alltså inom sölvesborg.. Låter ju bra, kanske kan mötas nånstans då.
 

JK

.-.-.-.
Gick med
23 Jun 2010
Ort
Karlshamn
Hoj
KTM 690 SMC-R -13, KTM 660 SMC -06, GSXR 1000 K8 Såld
Japp det funkar, kan ju ses i Valje där macken låg förut..
 
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top