Karlshamn

Bergan du har pm :) .

Tack för en trevlig tur =)
vi tog E22:an sista biten,
Ni kom nog ut vid rondellen
Vid norje? Frugan såg er strax
Därefter.

Ok, ja jag tyckte väl att ni försvann någonstans mellan åhus och tosteberga eller vad det heter :) Vi körde upp på E22 efter Sölvesborg sen var det E22 resten av vägen så vi kom i Norjerondellen ja.. Ojdå, skötte vi oss när hon såg oss då? Så du inte fick stå till svars för att du umgås med vanvettigt folk som oss? :D

Ok, ja jag tyckte väl att ni försvann någonstans mellan åhus och tosteberga eller vad det heter :) Vi körde upp på E22 efter Sölvesborg sen var det E22 resten av vägen så vi kom i Norjerondellen ja.. Ojdå, skötte vi oss när hon såg oss då? Så du inte fick stå till svars för att du umgås med vanvettigt folk som oss? :D

:gnissla :gnissla :gnissla :gnissla :D

Kört några turer till sjöbo iår? Jag är på nästa gång!

Japp vi har varit där två gånger än så länge och fler lär det bli :tummenupp Ska göra ett inlägg när det är dags i god tid också, ibland blir det lite tajt med tid så då brukar vi ta det via sms..

Idag blir det nog ingen runda neråt, det ska regna framåt kvällen.. Vågar inte chansa..

Ja blir det väder på onsdag så är jag på till Sjöbo :banana Är väl lika bra att bestäma tid o plats direkt? Ja precis, gäller att få ut maximalt med mil på dem

Jetmacken runt kl 16:30, kör gör vi senast ca kl 16:54 :tummenupp

Last edited:
Lider med dig! Jäkla tjuvpack som inte kan låta andras grejjer vara ifred! :mad:

Hoppas på en snabb lösning med försäkringsbolag etc så du hinner skaffa nåt nytt så du hinner köra lite till.. Blir nog en GPS-tracker nu alltså...

Ställe: Jet-macken k-hamn
Tid: 16.30-17

Vilka är på?

1.Superpeppe
2. JK
3. Carpe diem
4. po951
5.

Last edited:
Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!