Karlsamnkörning 12/5

Bruno

Badmanners.org
Gick med
28 May 2003
Hoj
2002 Yamaha R1
Karlshamnkörning 12/5

i flera år har vi från kristianstad, ronneby, karlskrona mm träffats i karlshamn för en första riktig samkörning. Alla är välkomna. vi kör en liten runda för att köra ut till hemlig raka och leka lite.

tid: 1200

plats, torget - karlshamn

vilka är på:

1.

Last edited:
i flera år har vi från kristianstad, ronneby, karlskrona mm träffats i karlshamn för en första riktig samkörning. Alla är välkomna. vi kör en liten runda för att köra ut till hemlig raka och leka lite.

vilka är på:

1.

2. Vapor

mer info:som detser ut just nu så kommer det att bli gruppkörning ifrån kristianstad. vi kör på krokvägar dit i lagom tempo. tid och träffpunkt kommer till helgen.

Rövens Pågar i karlskrona kommer att ha en gruppkörning. tider kommer

mer info:som detser ut just nu så kommer det att bli gruppkörning ifrån kristianstad. vi kör på krokvägar dit i lagom tempo. tid och träffpunkt kommer till helgen.

Rövens Pågar i karlskrona kommer att ha en gruppkörning. tider kommer

Vart är "ifrån kristianstad och ni kör krokvägar dit"?

Kör ni möjligtvis hit? :D (karlskrona?)

Iaf, klart som tyyyysan här ska köras hoj, kanske jag till och med tar oskulden på nya hojen som jag brukar göra när bruno är med :tungan

Vart är "ifrån kristianstad och ni kör krokvägar dit"?

Kör ni möjligtvis hit? :D (karlskrona?)

Iaf, klart som tyyyysan här ska köras hoj, kanske jag till och med tar oskulden på nya hojen som jag brukar göra när bruno är med :tungan

vi möts i karlshamn miffo:D får se om du kan hålla traditionen vid liv och klota i år igen
:yoparty

vilka är på:

1.

japp självklatt

Jag sätter inga pengar på att den "nya" fina CBR:en är lika fin den 13 maj........ Råbbsan brukar lova vad han håller :D

i morgon hoppas vi på fiiint väder. alla sammanstrålar i karlshamn, bli på torget.

Jag är med nästa gång de blir något.
kanske ska ner till Knutstorp i helgen och kolla på klubbtävlingar någon som är på om de blir väder?

*/ ?>
Nyheter
Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Back