Karlsamnkörning 12/5

Bruno

Badmanners.org
Gick med
28 May 2003
Hoj
2002 Yamaha R1
Karlshamnkörning 12/5

i flera år har vi från kristianstad, ronneby, karlskrona mm träffats i karlshamn för en första riktig samkörning. Alla är välkomna. vi kör en liten runda för att köra ut till hemlig raka och leka lite.

tid: 1200

plats, torget - karlshamn

vilka är på:

1.

Last edited:
i flera år har vi från kristianstad, ronneby, karlskrona mm träffats i karlshamn för en första riktig samkörning. Alla är välkomna. vi kör en liten runda för att köra ut till hemlig raka och leka lite.

vilka är på:

1.

2. Vapor

mer info:som detser ut just nu så kommer det att bli gruppkörning ifrån kristianstad. vi kör på krokvägar dit i lagom tempo. tid och träffpunkt kommer till helgen.

Rövens Pågar i karlskrona kommer att ha en gruppkörning. tider kommer

mer info:som detser ut just nu så kommer det att bli gruppkörning ifrån kristianstad. vi kör på krokvägar dit i lagom tempo. tid och träffpunkt kommer till helgen.

Rövens Pågar i karlskrona kommer att ha en gruppkörning. tider kommer

Vart är "ifrån kristianstad och ni kör krokvägar dit"?

Kör ni möjligtvis hit? :D (karlskrona?)

Iaf, klart som tyyyysan här ska köras hoj, kanske jag till och med tar oskulden på nya hojen som jag brukar göra när bruno är med :tungan

Vart är "ifrån kristianstad och ni kör krokvägar dit"?

Kör ni möjligtvis hit? :D (karlskrona?)

Iaf, klart som tyyyysan här ska köras hoj, kanske jag till och med tar oskulden på nya hojen som jag brukar göra när bruno är med :tungan

vi möts i karlshamn miffo:D får se om du kan hålla traditionen vid liv och klota i år igen
:yoparty

vilka är på:

1.

japp självklatt

Jag sätter inga pengar på att den "nya" fina CBR:en är lika fin den 13 maj........ Råbbsan brukar lova vad han håller :D

i morgon hoppas vi på fiiint väder. alla sammanstrålar i karlshamn, bli på torget.

Jag är med nästa gång de blir något.
kanske ska ner till Knutstorp i helgen och kolla på klubbtävlingar någon som är på om de blir väder?

Nyheter
ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

BMW F 450 GS ”Din bästa kompis” 

Screenshot Nya BMW F 450...

Nya MV Agusta Brutale 800

MV Agusta Brutale har länge...

YAMAHA Tracer 7 OCH Tracer 7 GT Y-AMT

Inför 2026 uppdateras maski...

Ducati lanserar racingakademi för framtidens stjärnor