Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Handlar ofta sånt som visar att de antagligen lever ganska ensamma. Som en folköl, en konservburk med kalops och ett litet paket knäckebröd.7. De gamla gubbarna i 70-års åldern, städat klädda i skjorta (gärna kortarmad) och förstora kalasbyxor.
Vid minsta rörelse lämnar de efter sig EN DISTINKT LUKT AV 5 DAGAR GAMMAL ARMSVETT!
Handlar ofta sånt som visar att de antagligen lever ganska ensamma. Som en folköl, en konservburk med kalops och ett litet paket knäckebröd.
Jag är en klar 3a,har man äntligen fått en diagnos då.
Skönt att veta jag har en orsak att vara som jag är.
Henrik
ingen kategori men klart irriterande att det inte finns butiker där alla varor har RFID taggar så det tar max 20 sekunder att passera kassan -betalat och klart, det måste vara en av de onödigare sakerna som finns att stå i kö i en kassa med så återkommande varor i kubik.
10. Kärringen (för det är ALLTID en kärring) som efter att ha betat av minst 80% av sina varor på bandet ifrågasätter prissättningen på någon vara. Gärna toalettpapper eller något liknande, där hon uppfattat priset på rullen till 7.90:- medan streckläsaren uppger 9.90:-. Kärringen har inga problem att ta upp detta i den enda öppna kassan och tjafsa så hela kön är redo att hänga henne i närmaste lyktstolpe.
Hennes enda överkvinna är hon som börjar denna diskussion efter att ha betalat, packat ner alla varor och sen lusläst kvittot och upptäckt detta övergrepp på hennes ekonomi.
Här hemma är det jag som skriver listan och jag som handlar.
11. Knallar in i affären plockar det som ser gott ut och som man kan laga nånting kul av (efter recept man kan på ett ungefär i huvudet eller hittar på).
Köttbullar med stuvade makaroner.![]()
Köttbullar med stuvade makaroner.![]()
Då är vi två!
Jag skriver listan och handlar, på listan står varona i ordning för hur dom finns i affären. Och jag brukar "plugga" lite på listan innan handling sker, så att man lixom kanske kan spara någon sekund eller så.![]()
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |