Kapten Blåskägg 40 Bast!!!

HAN är värd en tråd till.....:tummenupp
NÄR ses vi så vi kan byta grejjer då?

:fakta

Ja, när har du tid?? Nästa veckas onsdagskörning hoppas jag kunna få åka med på, OM jag får/kan åka tidigare. Ni drar väl kl 18 eller? Kan iofs möta upp er i Vaxholm, bara jag gör en karta innan :)

Garattis mannen...ähum...jag menar grattis farbror. Må din försäkringspremie halveras.:yoparty

Välkommen till 40-årsgänget. Allt blir bara bättre:)

Det känns tryggt att ha dig som fanbärare in i 40-års-krisen. Gjorde det verkligen inte ont? Är det sant att man förlorar morgonståndet? Frågorna äro många... Vi får träffas och utbyta. Jag oroas allt mindre för min anstormande 40-årsdag. Tack! :)

/J

Det känns tryggt att ha dig som fanbärare in i 40-års-krisen. Gjorde det verkligen inte ont? Är det sant att man förlorar morgonståndet? Frågorna äro många... Vi får träffas och utbyta. Jag oroas allt mindre för min anstormande 40-årsdag. Tack! :)

/J

Jag försökte vara onykter så jag kände ingen smärta.
Ingen fara, Fille är ju 62 och han ser ju pigg ut :)

Jag försökte vara onykter så jag kände ingen smärta.
Ingen fara, Fille är ju 62 och han ser ju pigg ut :)

App, App:gnissla :gnissla så jeffla gammal är jag inte. Dock håller jag med om det där med att jag ser pigg ut:)

Gud Fader tycks tyvärr hålla en konserverande hand över skattejurister...
/J

:rofl Kanske är det så, trots att guds hus numera är avskilt ifrån staten:mattias Dock så hjälper vi ju fortfarande till att dra in degen:fakta :D

Last edited:

:rofl Kanske är det så, trots att guds hus numera är avskilt ifrån staten:mattias Dock så hjälper vi ju fortfarande till att dra in degen:fakta :D

Ja jag kan inte tänka mig den gudstjänst där det inte vore emot dina principer att greppa kyrkstöten, allmogen till varnagel... :hihi
/J

*/ ?>
Back