Kapten Blåskägg 40 Bast!!!

HAN är värd en tråd till.....:tummenupp
NÄR ses vi så vi kan byta grejjer då?

:fakta

Ja, när har du tid?? Nästa veckas onsdagskörning hoppas jag kunna få åka med på, OM jag får/kan åka tidigare. Ni drar väl kl 18 eller? Kan iofs möta upp er i Vaxholm, bara jag gör en karta innan :)

Garattis mannen...ähum...jag menar grattis farbror. Må din försäkringspremie halveras.:yoparty

Välkommen till 40-årsgänget. Allt blir bara bättre:)

Det känns tryggt att ha dig som fanbärare in i 40-års-krisen. Gjorde det verkligen inte ont? Är det sant att man förlorar morgonståndet? Frågorna äro många... Vi får träffas och utbyta. Jag oroas allt mindre för min anstormande 40-årsdag. Tack! :)

/J

Det känns tryggt att ha dig som fanbärare in i 40-års-krisen. Gjorde det verkligen inte ont? Är det sant att man förlorar morgonståndet? Frågorna äro många... Vi får träffas och utbyta. Jag oroas allt mindre för min anstormande 40-årsdag. Tack! :)

/J

Jag försökte vara onykter så jag kände ingen smärta.
Ingen fara, Fille är ju 62 och han ser ju pigg ut :)

Jag försökte vara onykter så jag kände ingen smärta.
Ingen fara, Fille är ju 62 och han ser ju pigg ut :)

App, App:gnissla :gnissla så jeffla gammal är jag inte. Dock håller jag med om det där med att jag ser pigg ut:)

Gud Fader tycks tyvärr hålla en konserverande hand över skattejurister...
/J

:rofl Kanske är det så, trots att guds hus numera är avskilt ifrån staten:mattias Dock så hjälper vi ju fortfarande till att dra in degen:fakta :D

Last edited:

:rofl Kanske är det så, trots att guds hus numera är avskilt ifrån staten:mattias Dock så hjälper vi ju fortfarande till att dra in degen:fakta :D

Ja jag kan inte tänka mig den gudstjänst där det inte vore emot dina principer att greppa kyrkstöten, allmogen till varnagel... :hihi
/J

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...