Kanske världens fulaste hoj...

LOA skrev:
2437834 Känner oxå honom med dieseln.
Den är ju bara så rätt :)

Visst är det en gammal "padda"-motor.
Har för mig att den är 2-växlad.( lr max 3).

Har träffat på honom så långt upp som på deltaträffen i timrå.
Konstigt nog så samlas det alltid en skara runt hojen som pekar å tar kort... ;)
För några år sedan så körde jag om honom på Mälarenrunt och då höll han goda 80 knyck med den, så nog fan är den användbar. Har för mej att han hade hunden (boxer) med sig i en "typ" soptunna bakpå också nått år (kan minnas fel) :yoparty

Küngen skrev:
Det vore verkligen kul att veta vem som äger den nu, få honom registrerad här som en gud eller nåt. Och ha honom och hans hoj som sh-maskot på alla träffar m.m.

Besserwisser skrev:
2438755 För några år sedan så körde jag om honom på Mälarenrunt och då höll han goda 80 knyck med den, så nog fan är den användbar. Har för mej att han hade hunden (boxer) med sig i en "typ" soptunna bakpå också nått år (kan minnas fel) :yoparty

Stämmer det, han hade hunden (när den fortfarande levde) bak i buren du ser på bilden, det är den som är klädd med gul plast på insidan för att hunden skulle få lä o.s.v....
Man ser iofs bara nederkanten av buren, men den går lika högt upp som ryggstödet ungefär...

Küngen skrev:

hahaha ojoj den e så ful att man inte kan sluta skratta. Hur fan kan man ens komma på tanken att bygga nått så gräsligt :D

SuperSport skrev:
2433625 Den här har kört mälarenrunt i många år. Inte så vacker men............. unik :rolleyes:

dsc00005.1.jpg

Ny defenition av dom så kallade "nakna" hojarna

Edit: Vad är det som lossnat?

Jeppa2 skrev:
2432733 Hittade denna på nätet, tror faktiskt inte att jag sett ngt som är fulare, nånsin...:D

Nån som råkat torktumla sin Trabant? :D
Grymm I say! :tummenupp

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!