Kanske världens fulaste hoj...

Jeppa2

VICTORY!!!
Gick med
19 Jul 2005
Ort
Kalmar
Hoj
polka r1 -98
Hittade denna på nätet, tror faktiskt inte att jag sett ngt som är fulare, nånsin...:D
 

Bifogat

  • fulast idag.JPG
    fulast idag.JPG
    38.7 KB · Visningar: 1,065
Jeppa2 skrev:
2432733 Hittade denna på nätet, tror faktiskt inte att jag sett ngt som är fulare, nånsin...:D

Uppenbarligen har du inte sett Kjell-hojen. :hihi

Ngn som har en bild liggandes?
 
Nämen det är ju kawazaki's nya ninja modell... vänta tills ni ser den i
moto gp nästa säsong:D
 
Luftmotståndscykeln, Xjell är helt enkelt oslagbar. Bör kultförklaras!
 
Jeppa2 skrev:
2432733 Hittade denna på nätet, tror faktiskt inte att jag sett ngt som är fulare, nånsin...:D


Ha ha ha ser ut som min flickvänns hund.:tungan
 
Den här har kört mälarenrunt i många år. Inte så vacker men............. unik :rolleyes:


dsc00005.1.jpg
 
En bekant som har dieselhojen, notera speciellt luffarturbon ;)
 
Känner oxå honom med dieseln.
Den är ju bara så rätt :)

Visst är det en gammal "padda"-motor.
Har för mig att den är 2-växlad.( lr max 3).

Har träffat på honom så långt upp som på deltaträffen i timrå.
Konstigt nog så samlas det alltid en skara runt hojen som pekar å tar kort... ;)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top