Kanske inte alla hjärtans BLEV så kass trotts allt!

Kay

#15 - O'Kay racing!
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Firestorm
Singel som man är käns ju alltid sånna här dagar lite tråkiga, men plötsligt ringer en :tuttar som man flirtat och utbytt lite nummer med på lördagen som gått (vilket faktiskt inte är så jäkla vanligt... att JAG ger ut mitt nummer menar jag, the other way around är ju klart vanligare, höhö. ) ... Helt oväntat var det en riktigt charmig och smart tjej på andra sidan luren som man hade en timmas kvällsprat med, och nu skall man träffas i veckan... fan, pirra i magen trodde jag bara det gjorde när man wheelade. :banana

Hej me er! :kär

Last edited:
Grattis äckel.
Jag var med hojen och kapade stänkskärmen.
Fick litet stimulans när jag klämde mig. Det var så att säga en orgasmisk känsla av smärta.

Nä men serri. Hoppas det går vägen då!

OK, kan nån dra Blommor och Bin historien för Kay nu så han inte gör bort sig på första daten !

( lycka till med pöket, det går säkert bra skaru se =)

perfekt läge för förhållande; hyffsat långt innan du behöver tänka på julklapp, ett helt år tills du behöver oroa dig för alla hjärtans dag och när väl det problemet kommer så slår du ihop det med 1-årspresenten. jag skulle slagit till!

Ingel skrev:
perfekt läge för förhållande; hyffsat långt innan du behöver tänka på julklapp, ett helt år tills du behöver oroa dig för alla hjärtans dag och när väl det problemet kommer så slår du ihop det med 1-årspresenten. jag skulle slagit till!

O förhoppningsvis så ha hon redan fyllt år i år! =)

Scenario:
- men, ska vi inte använda kondom?
- javisst!
*schløøøørp * (dra in kådis i näsan ljud)

Tar inte foto på mina dejter sådär första gången... -gör det nästa gång. ;)
Kondomen i näsan-tricket kom inte upp faktiskt. Jag sa bara att jag kan lite roliga partytrick som hon kanske en vacker dag får se. :hihi

Om det nu ligger i intresse så var det jäkla mysigt. 6 Timmar for vi runt och hade trevligt... och avslutades på ett "klassiskt" sätt med blickar i marken och en godnattkyss. Ahh... sånna pirriga första-dejter är fan underskattade. Eller som min arbetskamrat sa "fan, jag vill också uppleva sånna förstadejter igen, jag får sluta hångla upp mina flickvänner på första dejten i fyllan på en fest" :hihi

Last edited:
Nyheter
Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...