Kanske inte alla hjärtans BLEV så kass trotts allt!

Kay skrev:
Tar inte foto på mina dejter sådär första gången... -gör det nästa gång. ;)
Kondomen i näsan-tricket kom inte upp faktiskt. Jag sa bara att jag kan lite roliga partytrick som hon kanske en vacker dag får se. :hihi

Om det nu ligger i intresse så var det jäkla mysigt. 6 Timmar for vi runt och hade trevligt... och avslutades på ett "klassiskt" sätt med blickar i marken och en godnattkyss. Ahh... längesedan. :)

Hehehe, Sicken vacker historia.. :)

Kay skrev:
Om det nu ligger i intresse så var det jäkla mysigt. 6 Timmar for vi runt och hade trevligt... och avslutades på ett "klassiskt" sätt med blickar i marken och en godnattkyss. Ahh... sånna pirriga första-dejter är fan underskattade. Eller som min arbetskamrat sa "fan, jag vill också uppleva sånna förstadejter igen, jag får sluta hångla upp mina flickvänner på första dejten i fyllan på en fest" :hihi

Naaaw, så sött! :kär :rodnar :hej

Nykär 6 veckor sedan rutin..
Gängar sig (nykära igen) skaffar kotte (sliter lite)
Ordning på vardagen o blir nykära igen i 2 månader!
Sedan kommer dom på att det inte skulle vara dom o skiljer sig!
En normal svensson relation med andra ord!
Synd att det skall vara så!
Men det lät ju mysigt på första dejten så dig håller jag tummarna för att det kommer att lyckas!

Lindén skrev:
Nykär 6 veckor sedan rutin..
Gängar sig (nykära igen) skaffar kotte (sliter lite)
Ordning på vardagen o blir nykära igen i 2 månader!
Sedan kommer dom på att det inte skulle vara dom o skiljer sig!
En normal svensson relation med andra ord!
Synd att det skall vara så!
Men det lät ju mysigt på första dejten så dig håller jag tummarna för att det kommer att lyckas!

Glädjedödare! :fatta! :hihi

Låter helt guld!

Singel suger, singel på AHD suger jättehårig p*ng.

Jag är snäll, jättesnäll... Finns det inga damer som tycker om de verkligt snälla killarna? Måste man vara vara toktät och behanda kvinnor som skit för att det ska bli något?

- P -

Last edited:
Peccus skrev:
Låter helt guld!

Jag är snäll, jättesnäll... Finns det inga damer som tycker om de verkligt snälla killarna? Måste man vara vara toktät och behanda kvinnor som skit för att det ska bli något?

- P -

Fan, är du min skugga, håller med dig fullständigt!

Äsh, det håller säkert inte livet ut, det har ju inte något av mina andra förhållanden gjort :fakta , men vafan, bara jag är glad i nuet! :tuttar

Fan vad snygg. hoh! :tungan

Kay skrev:
Äsh, det håller säkert inte livet ut, det har ju inte något av mina andra förhållanden gjort :fakta , men vafan, bara jag är glad i nuet! :tuttar

Fan vad snygg. hoh! :tungan

Varför inleda ett förhållande du ändå tänker avsluta?????
".. det håller SÄKET inte livet ut..."

Nä, inte när du inte tror det.

Man måste vara rik och slå tjejer för att de ska gilla en :3freak
tror fortfarande inte på sådana relationer där tjejen faller för en eftersom man är en idiot. När hon kommer på att man verkligen var bäst i världen så är hennes jobb klart o så drar hon till nästa psykfall.

Mavve skrev:
Varför inleda ett förhållande du ändå tänker avsluta?????
".. det håller SÄKET inte livet ut..."

Nä, inte när du inte tror det.

Man måste vara rik och slå tjejer för att de ska gilla en :3freak
tror fortfarande inte på sådana relationer där tjejen faller för en eftersom man är en idiot. När hon kommer på att man verkligen var bäst i världen så är hennes jobb klart o så drar hon till nästa psykfall.

Det var väl en aningen provocerande sagt från min sida bara :)
Jag kan inte efter en dejt svara på om jag tror det håller livet ut eller inte. Dock är det en människa som HITTILLS visat jättefina kvaliteter, som jag söker hos någon jag vill dela mitt liv med!

Man måste känna vidare.

Sen det där med att slå tjejer osv är helt rätt som du säger, helt otroligt vad vanligt det är, och tjejer verkar dras till killar som beter sig som svin många gånger... :(
Kanske därför man inte har flicka nu? För man är för snäll och ärlig...
:3freak

Kay skrev:
Kanske därför man inte har flicka nu? För man är för snäll och ärlig...
:3freak

Flickor vill bara ändra på en och förpesta ens tillvaro med hur man egentligen bör göra.
Är man redan så perfekt som du o jag så kan man glömma det.

Jag träffade oxå en tjej i julas som hade alla de bra egenskaper o visade stort intresse för mig. Helt plötsligt när jag började få känslor för henne hade hon redan kille sen 7år tillbaka(hon va 21 år) och sen dess har vi aldrig setts :va
Man ska väl bli tjejhatare....
Hon berättade även att hennes kille var en idiot många gånger som träffa andra o så men det var ju ändån han&hon.

Har fan gett upp hoppet nu haha, skiter helt i brudar. Är de inte cp-skadade blir de det.
Så akta dig hähä.... :tungan

Peccus skrev:
Låter helt guld!

- P -

Det heter inte "Singel suger, singel på AHD suger jättehårig p*ng." utan "Singel suger, singel med ADHD suger jättehårig p*ng."

Mavve: I hear ya bro... jobbigt det där =\
Maverick: Skall försöka så gott jag kan! :tummenupp
Är lite rädd för hela förhållandebiten egentligen, jag är en glad singel egentligen, men hon framkallar lite lustiga känslor som jag inte känt på länge :)

[Captains_log] : 2 timmars telefonerande precis... Hon gillar verkligen detta med sporthoj och så... :hihi

Imorgon fredag skall vi träffas för andra gången... jag tänkte ge henne en liten ros faktiskt. :rodnar Står i tanke, val och kval om det är för tidigt kanske.. Äsh, får se hur jag känner mig. Först fika, sedan bio, sen tänkte jag ta henne till en schysst pub för en öl eller fyra. [/Captains_log]

Last edited:
Kay skrev:
Mavve: I hear ya bro... jobbigt det där =\

Är lite rädd för hela förhållandebiten egentligen, jag är en glad singel egentligen, men hon framkallar lite lustiga känslor som jag inte känt på länge :)

[Captains_log] : 2 timmars telefonerande precis... Hon gillar verkligen detta med sporthoj och så... :hihi

Imorgon fredag skall vi träffas... jag tänkte ge henne en liten ros faktiskt. Står i tanke, val och kval om det är för tidigt kanske.. Äsh, får se hur jag känner mig. Först fika, sedan bio, sen tänkte jag ta henne till en schysst pub för en öl eller fyra. [/Captains_log]
Undra vad hon tycker när hon ser denna tråden.. :)

Nyheter
Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis