Kanontema & Kalkontema

Thorped

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jun 2007
Hoj
Triumph Tiger 955i
Här diskuteras både bra och dåliga saker i biltemas sortiment under samma tak!

Som det är nu har vi två biltema-trådar (3 med den här) en för bra saker och en för dåliga. Och när man nämner bra/dåliga saker i "fel" tråd så blir det massa tjafs. Så varför inte göre det enkelt för sig och ha allt på samma ställe?

Edit: Jag tar bort tråden om så önskas.

Last edited:
Att det skulle behövas en särskild tråd för de, fattar inte varför inte allt kunde få samsas i den gamla tråden.

Gott initiativ dock! :tummenupp

Vad var det för fel på den andra Biltema-tråden?

Man fick inte skriva dåliga saker i den utan det skulle enbart vara positiva saker om biltemas produkter, sånt trams!

Last edited:
Som det är nu har vi två biltema-trådar (3 med den här) en för bra saker och en för dåliga. Och när man nämner bra/dåliga saker i "fel" tråd så blir det massa tjafs. Så varför inte göre det enkelt för sig och ha allt på samma ställe?

Edit: Jag tar bort tråden om så önskas.

Röstar för.

Men hallå?! Ni kan väl starta tråden "Diskussion om Kanontema & Kalkontema" i istället för att spamma denna tråden! :mad:

"Här diskuteras både bra och dåliga saker i biltemas sortiment under samma tak!"

+ billiga verktyg som funkar om du inte är elit mek.

- dåliga spärrskaft dock..

(det är mitt tycke! Garanterat inte allas) :)

Starta en poll om huruvida en diskussion om trådens fortlevande eller inte ska starta.

• Gilla
Reaktioner: Lx3
Starta en poll om huruvida en diskussion om trådens fortlevande eller inte ska starta.

Starta en poll om huruvida vi behöver en poll om huruvida en diskussion om trådens fortlevande eller inte ska starta.

:tummenupp

Handskydden med expandern som krångla ska enligt biltema vara fixade nu och om man ber snällt kan man få nya förbättrade expanders :tummenupp

Kolfiberhandskarna gillar jag, andra hatar dom.

Oljan är billig och bra.

Deras vindruta är skitful och är ett aerodynamiskt missfoster

Digital däcktrycksmätare.

Använt en sån från biltema att kolla däcktryck med, kanongrej tyckte jag... tills jag upptäckte den visar ca 0.5bar fel :va

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park