GSXR1100R
The older i get the faster i was
Gammelgixxern råkkade fett och alla fick pisk
Film kommer på söndag kväll, det är ju bandag i morrn oxå

Film kommer på söndag kväll, det är ju bandag i morrn oxå

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
RejserAnders skrev:BOR du på knutan numera???
Hälsningar
H.Ojlös.
och
A.Vundsjuk.
GSXR1100R skrev:Gammelgixxern råkkade fett och alla fick pisk![]()
Film kommer på söndag kväll, det är ju bandag i morrn oxå![]()
GSXR1100R skrev:Gammelgixxern råkkade fett och alla fick pisk![]()
Film kommer på söndag kväll, det är ju bandag i morrn oxå![]()
Ullis vurpa berodde på att en lös kabel brände säkringen till tändningen, jag agerade supermeck i 10 minuter och sen rullade liket igen, Ullis kör 1.14 med 125:aDon Quixote skrev:Visst var det en guld-dag. Jag tror jag till sist fick ordning på min körning och vågade lägga ner lite grann. Den pinsamma 11an från förra helgen blev en 8a idag och det kändes gott. Skoj att träffa diverse forumnissar så som Corben m.fl.
Ullis - hur var det med att sluta vurpa egentligen. Räcker det inte snart?Som tröst så gick det i alla fall bra fort strax innan
Lycka till ni som kör i morgon. Jag har tyvärr ett bröllop som måste besökas och massa gratis mat och sprit som ska igenom systemet.
Yepp det är gött med mycket bantid, det är precis vad en gammal fegis behöverGeiger skrev:Fan va mycket bana du kör!!![]()
![]()
Jadu Anders man måste ligga i, att vila sig i form går inte, kolla på Chrille och se hur det går när man mister fokus på rejsingen och bara sitter hemma i köket och degar...RejserAnders skrev:BOR du på knutan numera???
Hälsningar
H.Ojlös.
och
A.Vundsjuk.
Jidetoft skrev:Ni som var där, stämmer det att de nya R1orna vrålade mer än 95 dB vid förbipassering?![]()
Detta med originalsystemen förstås.....
Nya gixxer 750 hade 104 db i orginalburkenKullberg skrev:Ja, dom var uppe över 100db kommer inte ihåg exakt vad dom sa.
GSXR1100R skrev:Nya gixxer 750 hade 104 db i orginalburken![]()
Vila! HAHA!! Tränar för fullt för endurance 19/6 A-torpGSXR1100R skrev:Jadu Anders man måste ligga i, att vila sig i form går inte, kolla på Chrille och se hur det går när man mister fokus på rejsingen och bara sitter hemma i köket och degar...![]()
Jidetoft skrev:Ni som var där, stämmer det att de nya R1orna vrålade mer än 95 dB vid förbipassering?![]()
Detta med originalsystemen förstås.....
Låter ju kanon Anders, vi får se om vi kan ordna logistiken (ungarna) så ni kan få en matchRejserAnders skrev:Vila! HAHA!! Tränar för fullt för endurance 19/6 A-torp
Skall då köra i team RESPEKT!![]()
Tyvärr kommer jag ha 0-banträning, men det är ju endurance for FUN...
Körde ju mycket -02 o -03 så jag skall nog hitta runt![]()
Torrövade på KNUTAN (Korvsallad)som meckare för Redrum racing och Fastcorner för att vara lite förberedd
för min egen debut...
Skall bli så jä**a kul!
Don Quixote skrev:Ullis - hur var det med att sluta vurpa egentligen. Räcker det inte snart?Som tröst så gick det i alla fall bra fort strax innan
![]()
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |
![]() |
Yamaha debuterar med V4 i MotoGP
Yamaha har meddelat att för... |
![]() |
Hojmys i Ugglans Park
Ända sedan början av 90-tal... |
![]() |
MC-mässan 2026