Kanondag på Knudan med BE

Ducatiracer skrev:
Stämmer. Nya Räk-ettan susade 101db, Höna Eldblad 954 visslade 100db, Hyper Duccar dönade :tummenupp 100db med tråkiga orginalblås mm mm. Riktigt trist att man inte kan köra på bana med orginalgrejer ens :mad: .

Detta innebär alltså att typ ingen fick köra? Eller?

Touringtempo inte svänga vänster hmmmm....kan det vara mig du menar??

Kul att träffas föresten.

Vi ses säkert på bana igen.

Fick föresten ner tiden på söndagden till 1:14 vilket är 10 sek bättre än dan innan.

Det går framåt sakta men säkert.

/M

CorbenDallas skrev:
Din filur! Det går ju inte att hänga på när du bara bryter reglerna hela tiden! :tungan

Annars kan jag bara hålla med. Kallt som fan på morgonen, men det blev varmare framåt lunchtid. Min körning följde temperaturen. Kass på morgonen med inget flyt o stela leder för att bli bättre på eftermiddagen o till avslut riktigt skoj!

Har äntligen träffat en gelike som inte heller kan svänga vänster. Jag trodde jag var unik men det känns rätt skönt att inte behöva vara det. :tummenupp Hoppas vi kan fightas på en licensträning nån dag. Vi verkar hålla samma sköna touringtempo :D

Mike the bike skrev:

Fick föresten ner tiden på söndagden till 1:14 vilket är 10 sek bättre än dan innan.

/M

hur går det med din supersatsning miss Brink på en sunkig knallrosa 125a körde på 1,12 :hihi

GSXR1100R skrev:
Låter ju kanon Anders, vi får se om vi kan ordna logistiken (ungarna) så ni kan få en match :tummenupp

Äh, ungarna kan man alltid sätta i bilen i depån. En Cola och en Kalle Anka så har de kul. :D

moto-gg skrev:
hur går det med din supersatsning miss Brink på en sunkig knallrosa 125a körde på 1,12 :hihi

Apapap, så sunkig är den inte och inte var den rosa i helgen heller.
Mike är på G, farsan DQ lär honom allt jag kan :tungan

Tack för räddningen, vet inte vad jag skall göra buhu, alla de gamla RRrävarna är så hemska mot mig.

jaja vi skall nog visa vad gammelkawworna går för.

Se upp på Sviestad :mad:

/M

Don Quixote skrev:
Apapap, så sunkig är den inte och inte var den rosa i helgen heller.
Mike är på G, farsan DQ lär honom allt jag kan :tungan

Ligger en film uppe på www.roh.se från knutstorp med filmning från mellan och snabb grupp..

Lite fulklippt, men jag hitta nytt material idag så inom en vecka kommer en bättre upp :)

Mike the bike skrev:

/M

10 SEKUNDER??? Shiiiit. Nu har jag inte en chans... Varför ska alla ha så bråttom för??? :D

CorbenDallas skrev:
10 SEKUNDER??? Shiiiit. Nu har jag inte en chans... Varför ska alla ha så bråttom för??? :D

Ska du säga som inte kan nöja dig med att snällt ligga bakom föråkare DQ utan måste bromsa dig om på innern. Två gånger dessutom.

Don Quixote skrev:
Ska du säga som inte kan nöja dig med att snällt ligga bakom föråkare DQ utan måste bromsa dig om på innern. Två gånger dessutom.

Ja, det var hyggligt du lät mig köra om så kändes det som jag i allafall körde lite fort. :D

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026