Det är min första hoj, och således har jag föga kunskap om hur en växellåda ska uppföra sig, men jag misstänker att något är galet när jag inte kan växla ned ordentligt genom lådan. Detta skapar både problem och extrem pinsamhet när jag inte kan komma ned till ettans växel vid rödljus och stoppskyltar. Har försökt mig på att rulla lite hit och dit, utan resultat. Även försökt köra lite på varje växel vid nedväxling men hur ofta hinner man gå igenom fyra växlar på femtio meter vid ett rödljus, och det är inte alltid som det funkar ändå, förresten.
Så nu till frågan. Finns det någon människa som vill känna lite på min hoj nu till helgen, säg fredag eller lördag vid GP? Vill bara ha ett omdöme så att jag vet om jag ska gå tillbaka till firman som jag köpte hojen av be om att få använda deras garanti.
Så nu till frågan. Finns det någon människa som vill känna lite på min hoj nu till helgen, säg fredag eller lördag vid GP? Vill bara ha ett omdöme så att jag vet om jag ska gå tillbaka till firman som jag köpte hojen av be om att få använda deras garanti.