kan man stava såhär dåligt?

Men allvarligt sluta hacka ner på dom som har läs och skriv svårigheter är det ingen som kan plocka bort dessa jävla trådar :mad:

har bra lust att ringa. killen som har annonsen och säga att han är offer för någon som inte har annat för sig än att hänga ut folk på öppna forum.

Ja jag har själv skriv och läs svårigheter så det svider extra när jag ser det här?

Gottis skrev:
2045037 Men allvarligt sluta hacka ner på dom som har läs och skriv svårigheter är det ingen som kan plocka bort dessa jävla trådar :mad:

har bra lust att ringa. killen som har annonsen och säga att han är offer för någon som inte har annat för sig än att hänga ut folk på öppna forum.

Ja jag har själv skriv och läs svårigheter så det svider extra när jag ser det här?
Ska det inte vara:
Har bra lust att ringa killen som har annonsen, och säga att han är offer för någon som inte har annat för sig än att hängaut folk på öppna forum? :)

Engstrom skrev:
2045096 Ska det inte vara:
Har bra lust att ringa killen som har annonsen, och säga att han är offer för någon som inte har annat för sig än att hängaut folk på öppna forum? :)
:rofl :rofl Haha nej nu gjorde du själv bort dig.
Du kan inte sätta "och" efter ett kommatecken.

Engstrom skrev:

Nej, hängaut ska skrivas isär :hihi

va e d fö fle på at stavva fle nu daa ? ! . ., so leng e d går o lesa so tyker ja d e ok!! . ,!

Tjet skrev:
2045114 va e d fö fle på at stavva fle nu daa ? ! . ., so leng e d går o lesa so tyker ja d e ok!! . ,!
Äksakt

Nån som har den där vetenskapstexten som är heeeeeeelt felstavad överallt som det står att det inte är några problem att läsa felstavade texter bara första och sissta bokstaven är rätt, för man ser bara helheten osv...?

Gottis skrev:
2045037 Men allvarligt sluta hacka ner på dom som har läs och skriv svårigheter är det ingen som kan plocka bort dessa jävla trådar :mad:

ändå skriver du bättre än många här, killen som satte in annonsen. Han har svårigheter om någon..........

NSR_Martin skrev:
2045138 Äksakt

Nån som har den där vetenskapstexten som är heeeeeeelt felstavad överallt som det står att det inte är några problem att läsa felstavade texter bara första och sissta bokstaven är rätt, för man ser bara helheten osv...?

Picres, RSN_tramin. Fast det blir lite förbannat jobbigt att läsa...

Bruno skrev:
2045158 ändå skriver du bättre än många här, killen som satte in annonsen. Han har svårigheter om någon..........

ja tack vare många år av Special hjälp och sen att jag läser igenom det jag skriver 10 ggr..ge killen en chans han är kanske inte så gammal...

Engstrom skrev:

bra då vet jag va du är för typ iaf :7peta

Gottis skrev:
2045181 ja tack vare många år av Special hjälp och sen att jag läser igenom det jag skriver 10 ggr..ge killen en chans han är kanske inte så gammal...

det är ju skillnad på att stava dåligt och stava DÅLIGT... kan man inte skriva tycker jag man kan be om hjälp när man skriver en annons.. det fanns ju för f*** inte ett rättstavat ord i hela annonsen

:fatta!

fy fan!

Stackars barn. med de grova skrivsvårigheterna kan det inte vara lätt.
Antagligen är han jävligt obegåvad eller så är han en lat jävla snorunge som fallit offer för den nya trenden. .
Troligtvis det sista....

EDIT: Det lär ju inte vara en 89, min 89a 125 cc yamaha hade plasttank och plastkåpor, inte plåt

Last edited:
Tjet skrev:
2045161 Picres, RSN_tramin. Fast det blir lite förbannat jobbigt att läsa...
Du gjorde fel, första och sissta bokstaven måste va rättplacerade :mattias
Den texten va inte specielt jobbig att läsa, flöt på hur bra som helst, det va det som va det roliga.

EDIT: Det lär ju inte vara en 89, min 89a 125 cc yamaha hade plasttank och plastkåpor, inte plåt[/QUOTE]

Det är inte plåttank på den heller jag har en likadan:fakta men jag tror att min är en 86a eller nåt sånt

fattaliano skrev:
det är ju skillnad på att stava dåligt och stava DÅLIGT... kan man inte skriva tycker jag man kan be om hjälp när man skriver en annons.. det fanns ju för f*** inte ett rättstavat ord i hela annonsen

:fatta!

Ord blinda vet inte när dom stavar fel för killen som skrev den annonsen så är det rätt och han vill att det ska va rätt
:7peta

Det är lite som att be en kille i rullstol att gå men efter som han inte kan gå så får han stanna hemma.

killen i frågan gör sitt bästa men du är ju en sån där översittare som vet bäst tydligen..

Har en tjej som jobbar med sånna hela tiden varje dag iskolan plus att jag vet själv hur det är....skulle aldrig få för mig att hänga ut någon bara för att han har ett Handikapp som du har gjort...

skulle du vågar ringa killen och säga att du har hängt ut honom på ett öppet forum vågar du det lr :7peta

NSR_Martin skrev:
2045244 Du gjorde fel, första och sissta bokstaven måste va rättplacerade :mattias
Den texten va inte specielt jobbig att läsa, flöt på hur bra som helst, det va det som va det roliga.

Skit också, meckade hur länge som helst för att få det att se rörigt ut.

OnT: Han är väl säkert en såndär disy... dixr... dystrystrisyxer som vi bör stryka medhårs när det gäller stavning. :pannkyss

skulle du vågar ringa killen och säga att du har hängt ut honom på ett öppet forum vågar du det lr :7peta[/QUOTE]

Varför skulle jag inte våga det? översittare och översittare tror inte det här är första gången folk reagerar över endra människors svagheter/misstag... och det är väl bra att det diskuteras isåfall. :7peta

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti