fattaliano
gasar tills det rasar
jag vet inte om jag ska skratta eller gråta men är detta ett skämt?
http://www.blocket.se/vi/7697754.htm?ca=11_s
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
fattaliano skrev:2044859jag vet inte om jag ska skratta eller gråta men är detta ett skämt?
Ska det inte vara:Gottis skrev:2045037Men allvarligt sluta hacka ner på dom som har läs och skriv svårigheter är det ingen som kan plocka bort dessa jävla trådar![]()
har bra lust att ringa. killen som har annonsen och säga att han är offer för någon som inte har annat för sig än att hänga ut folk på öppna forum.
Ja jag har själv skriv och läs svårigheter så det svider extra när jag ser det här?
Engstrom skrev:2045096Ska det inte vara:
Har bra lust att ringa killen som har annonsen, och säga att han är offer för någon som inte har annat för sig än att hängaut folk på öppna forum?![]()
Har bra lust att ringa killen som har annonsen, och säga att han är offer för någon som inte har annat för sig än att hängaut folk på öppna forum?![]()
Maxxi skrev:2045110![]()
Haha nej nu gjorde du själv bort dig.
Du kan inte sätta "och" efter ett kommatecken.
ÄksaktTjet skrev:2045114va e d fö fle på at stavva fle nu daa ? ! . ., so leng e d går o lesa so tyker ja d e ok!! . ,!
Gottis skrev:2045037Men allvarligt sluta hacka ner på dom som har läs och skriv svårigheter är det ingen som kan plocka bort dessa jävla trådar![]()
har bra lust att ringa. killen som har annonsen och säga att han är offer för någon som inte har annat för sig än att hänga ut folk på öppna forum.
Ja jag har själv skriv och läs svårigheter så det svider extra när jag ser det här?
NSR_Martin skrev:2045138Äksakt
Nån som har den där vetenskapstexten som är heeeeeeelt felstavad överallt som det står att det inte är några problem att läsa felstavade texter bara första och sissta bokstaven är rätt, för man ser bara helheten osv...?
Bruno skrev:2045158ändå skriver du bättre än många här, killen som satte in annonsen. Han har svårigheter om någon..........
Gottis skrev:2045181ja tack vare många år av Special hjälp och sen att jag läser igenom det jag skriver 10 ggr..ge killen en chans han är kanske inte så gammal...
det är ju skillnad på att stava dåligt och stava DÅLIGT... kan man inte skriva tycker jag man kan be om hjälp när man skriver en annons.. det fanns ju för f*** inte ett rättstavat ord i hela annonsen
![]()
Du gjorde fel, första och sissta bokstaven måste va rättplaceradeTjet skrev:2045161Picres, RSN_tramin. Fast det blir lite förbannat jobbigt att läsa...
fattaliano skrev:det är ju skillnad på att stava dåligt och stava DÅLIGT... kan man inte skriva tycker jag man kan be om hjälp när man skriver en annons.. det fanns ju för f*** inte ett rättstavat ord i hela annonsen
![]()
NSR_Martin skrev:2045244Du gjorde fel, första och sissta bokstaven måste va rättplacerade
Den texten va inte specielt jobbig att läsa, flöt på hur bra som helst, det va det som va det roliga.
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |