Kan man bli för krimm på manuell hoj?

Glöm inte att rigga kameran för jag misstänker att det kommer gå ungefär lika bra som det gjorde för mig då jag uiilade häromdan :hihi

Sen får du be någon polare lägga upp korten/filmen på nätet när du ligger på sjukan :tummenupp
Nja, jag har slått ihjäl mig på mina cyklar tillräckligt många gånger. För att inte tala om hur mycket pengar man plöjt ner i delar som man trashat lika fort.

Inte riktigt samma stil men det är klart att vi ska ha lite sporthojsfolk med i tråden också. Valentinic här på SH:

[YOUTUBE-ID]3PJChhvzkv0[/YOUTUBE-ID]

Riktigt imponerande:yoparty

En till kille som kan det här med att cykla:
[YOUTUBE-ID]mYVg5PVbNdM[/YOUTUBE-ID]

Nja, jag har slått ihjäl mig på mina cyklar tillräckligt många gånger. För att inte tala om hur mycket pengar man plöjt ner i delar som man trashat lika fort.

Inte riktigt samma stil men det är klart att vi ska ha lite sporthojsfolk med i tråden också. Valentinic här på SH:

Ha ha sedär :klappar

Edit: Det finns nån SHare som cyklade "trial" som lade upp filmer nån gång han var också rejält skillad har jag för mig.

Edit: Vad vare för chewrig modd som flyttade tiill OT, äre inte det där ubergrymt så vet jag inte vad som är det och då kan texten i bild/film forumet ändras till Endast MC!

Min tanke presajsly! :mad: Slår man upp ûberkrimm i ordboken ser man den här youtubelänken! :mattias

Älskar låten till med

Band of horses - The Funeral

om du inte klurade ut det själv på typ 3 sekonder :yoparty

Funderar på att ta upp Trialcyklingen igen, var några år sedan man höll på. Problemet är väl att man är för lat, och man kan göra ett kul budgetcustomhojsbygge för samma pengar som en vettig trialcykel kostar. Hellre pilla hoj en vinter eller fem, än att trampa trialdrevat:3freak :näsblod

Exakt det jag satt å funderade på...:gnissla
Fattar inte hur han lycka dra med sig cykeln när han hoppar sådär,
jag har försökt men inte lyckats hoppa högre än 10-20cm max!

Det sjuka är ju när man cyklar på tävlingsnivå i skogen, vissa sektioner hade varit sjukt jobbiga att klara till fots, utan cykeln:3freak

Kan väl även tillägga att jag har cyklat i samma inomhus-träningsgrupp som Gunde Svans son på Area 51 i GBG. Gunde var en grym "trialfarsa" :yoparty :D

Last edited:
Funderar på att ta upp Trialcyklingen igen, var några år sedan man höll på. Problemet är väl att man är för lat, och man kan göra ett kul budgetcustomhojsbygge för samma pengar som en vettig trialcykel kostar. Hellre pilla hoj en vinter eller fem, än att trampa trialdrevat:3freak :näsblod

Nu menade du väl ändå billigare än trialcykel( jag bara antar att sånna pråffshojar är svindyra)?

Av ren nyfikenhet: hur skulle ett sånt bygge se ut? :brynad

Nu menade du väl ändå billigare än trialcykel( jag bara antar att sånna pråffshojar är svindyra)?

Av ren nyfikenhet: hur skulle ett sånt bygge se ut? :brynad

Skulle jag köpa trial igen så skulle det bli en Monty.

Kollade upp ved dem kostade nu för tiden(blocket) och det var fan inte så dyrt:gnissla

Jaja, jag är för lat ändå :fyllisar

Ett sådant bygge?
Valfri fyrtaktsmotor, gaffel, styrkronor och hjul. Resten bygger jag själv :tummenupp :)

Kollade upp ved dem kostade nu för tiden(blocket) och det var fan inte så dyrt:gnissla

Ett sådant bygge?
Valfri fyrtaktsmotor, gaffel, styrkronor och hjul. Resten bygger jag själv :tummenupp :)

En googling på monty visar manuella cyklar, du snackar alltså om båda? Jag blev lite förvirrad nu. :3freak

Ett sådant bygge?
Greppa staken.

mpbpic1712396.jpg

Fast i själva verket så är det ju faktiskt så här det är att cykla trial.

[YOUTUBE-ID]CVE0-_VHbUc[/YOUTUBE-ID]

Fast i själva verket så är det ju faktiskt så här det är att cykla trial.

Aj aj aj aj aj vaffan kör dom inte med ryggskydd för :dummer

Ska jag börja cykla trial nång gång så skall jag ha integralhjälm ryggskydd knä å armbågskydd :nicka

Men det lär ju aldrig hända för gammal och för rädd :gråta

För 12-13 år sen var jag rätt så duktig på att uiila MTB´n nu går det inte lika bra :(
Men innan sommaren är slut så tänkte jag att jag skulle vara i klass med den här killen :hihi [YOUTUBE-ID]cDliGYxs3t4[/YOUTUBE-ID]

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla