På min arbetsplats nu,jag var egen innan jag lutade mig tillbaka och tog en anställning,så är den allmänna uppfattningen att jag förstör för dom övriga genom att vara snabb och effektiv!
Jag applicerar bara vad jag var tvungen att göra för att driva min egen verksamhet på en normal anställning,det resulterar att jag inte är älskad av de övriga anställda medans ledningen uppskattar mig,ska jag i sann socialdemokratisk anda börja maska för att alla ska hinna med eller ska jag faktiskt göra det jag är anställd för så effektivt jag kan?
Det verkar enligt mig som att jag får inte vara för bra för det ställer resten i dålig dager,är det mitt eller deras problem?
Som jag förstått så tycker det röda gänget att det är mig det är fel på,kan det bero på att jag faktiskt bidrar till företagets utveckling i första hand istället för att se till att alla har det bra?
Jag inser trots allt att min fortsatta anställning beror på att företaget faktiskt överlever och genererar vinst,gör alla det?
Ett jobb är bara säkert så länge verksamheten ger ett överskott till ägaren,slutar pengarna komma in lägger man ner.
"Jag är högskoleutbildad och tänker inte flippa burgare"....skit i det då men räkna inte med att jag tycker synd om dig!
Henrik,halvfull och irriterad! Ta Ditt jäla ansvar!