Kan en kille bli våldtagen?

Hur menar du nu?
Samma granskning som det blir för många tjejer när de anmäler en våldtäkt - Antagligen värre.
Kommer jag in som "öppet heterosexuell" (gift och hela kittet) med ashål stort som ett sopnedkast och sädesvätskan plaskande mellan skinkorna, och påtalar att jag blivit våldtagen blir jag antagligen trodd med en gång.
Kommer en öppet homosexuell in med samma ärende kommer det säkerligen att ifrågasättas om det verkligen var våldtäkt.
Tror jag.

Samma granskning som det blir för många tjejer när de anmäler en våldtäkt - Antagligen värre.
Kommer jag in som "öppet heterosexuell" (gift och hela kittet) med ashål stort som ett sopnedkast och sädesvätskan plaskande mellan skinkorna, och påtalar att jag blivit våldtagen blir jag antagligen trodd med en gång.
Kommer en öppet homosexuell in med samma ärende kommer det säkerligen att ifrågasättas om det verkligen var våldtäkt.
Tror jag.

Det tror inte jag. Polisen har rätt mycket kompetens på det där. Jag tror inte de ser annorlunda på det än när en hustumisshandlad kvinna anmäler för våldtäkt. Det är nog flera bögkillar som råkar illa ut än straighta killar. Ofta är gärningsmännen killar med traumatiserad syn på sin egen sexualitet kombinerat med vålds- och flyktbeteende, som inte erkänt sin läggning för sig själv. Samma typ av killar som ofta är gärningsmän när homosar hittas mördade med överdrivet våld. När de insett att de haft sex med en kille reduceras händelsen med våld, och dör krogragget så har det praktiskt taget inte hänt, i deras värld.

Nåväl, det där är ju utanför den här tråden.

Vissa saker tar man tydligen för givet...

Citat:
"Sedan knäppte den fjärde tjejen upp byxorna, berättar 17-åringen."

"Han utsattes för oralsex"

Notera att det står inte vems byxor eller vems mun!
Är ni helt säkra på att han blev avsugen?

:va Fast tugga 17-årig skäggbiff är kanske inte så dumt...

Haha jag frågade vad hårdrock har med våldtäkt att göra. Kan du inte svara på de nån gång iställe för att gå runt frågan?

Våldtäkt handlar om förnedring och den förnedring (dock självförvållad) som du utsätts för i denna tråden börjar ju nästan komma i närheten. Nu kanske jag snuvar en massa förväntansfulla SH-medlemmar på fler roliga inlägg från dig, men jag kan inte låta bli att avslöja det alla andra redan vet, förstår du inte att han driver med dig?

Våldtäkt handlar om förnedring och den förnedring (dock självförvållad) som du utsätts för i denna tråden börjar ju nästan komma i närheten. Nu kanske jag snuvar en massa förväntansfulla SH-medlemmar på fler roliga inlägg från dig, men jag kan inte låta bli att avslöja det alla andra redan vet, förstår du inte att han driver med dig?

Fan, ja trodde han va seriös :huvet

Nu skall jag låta jättetråkig.
Era fantasier om att "bli våldtagen av ett gäng 17:åringar" skulle tappa charmen rätt ordentligt om ni utsattes för det.
Hur många drömmer om att jobba med ett gäng nymfomaner?
Det har jag gjort.
Inte alls roligt.
Då har jag ändå inte några problem att freda mig.

Det som denna kille utsatts för anser jag vara lika kränkande som om könsfördelningen hade varit den motsatta, eller det varit en homosexuell våldtäkt.
Kanske värre än en homosexuell våldtäkt!
Nu är jag tillräckligt insnöad för att utgå från att killen är heterosexuell.
Att bli våldtagen av ett tjejgäng kommer att göra det svårt för honom att få förtroende för cheyor resten av livet.
Bristande förtroende för öppet homosexuella inbillar jag mig är lättare att leva med.
Homosexuella vänner går att välja bort utan större trauma.
Bögskräck är ju inte direkt ovanligt...
Tjejskräck däremot!

:yoparty Du har rätt, du lätt jättetråkig :tuttar

Det var som fan. För det jag har upplevt kanske har varit bra men du tar ju i så att du spricker nu. Gråta kan jag säkert göra över en avsugning men då använder inte hon sin mun utan sina tänder.
Sen är det helt off topic men blowjobs är generellt bara snäppet bättre än att runka själv, det enda som gör det överlägset självbefläckelse är just att man får spruta i eller över en kvinnokropp.

Hur som helst tycker jag att det är en jävligt skum "våldtäkt", jag vet inte ens om jag skulle kalla en kvinna som får oralsex för en riktig våldtäkt. Finns det någon rättpraxis över om oralsex är våldtäkt eller sexuellt ofredande?

Dags att låta svendomen falla nu. Stäng av filmerna och ge dig ut i den riktiga världen!!!

Javisst. Det är väl ala människors dröm att bli utsatt för en sådan kränkning.

Du verkar tro att våldtäkt är nånting sexuellt, och att våldta en kille innebär att heta teens runkar upp ett stånd på den stackarn och sen tillfredsställer de sig en efter en på hans påle.

äreså? fattar inte varför folk gnäller, är de bögar? :va

Våldtäkt har med hårdrock att göra den allmänt förråande människosynen, de kvinnoförnedrande texterna och det feminina utseendet hos hårdrockare som missleder flickor att till och med tro att det är kvinnor medan det egentligen är män i tjejkläder med smink och långt hår.
Vidare är allmän normupplösning, så som kvinnokläder på män, en viktig komponent i vägen till laglöshet.
Och vad gäller Entombed så är de satnasdyrkare och borde förbjudas.
James Hetfield som han tydligen hette kan man läsa följande om på internet:

"During the recording of the St. Anger album, Hetfield went into rehab for alcoholism and other obsessive-compulsive behaviours..."

Och du tror inte alkohol har med våldtäkt att göra? Inte det minsta?

Vidare verkar det vara så att denne James Hetfielt tidigare var en god kristen och är uppfostrad strikt religiöst, medan hårdrocken förstörde hans liv, det är för varje tänkande människa uppenbart.

http://en.wikipedia.org/wiki/James_Hetfield

Fundera på det du.

:tummenupp :tummenupp :tummenupp :yoparty :yoparty

James Hetfield som han tydligen hette kan man läsa följande om på internet:

"During the recording of the St. Anger album, Hetfield went into rehab for alcoholism and other obsessive-compulsive behaviours..."

Och du tror inte alkohol har med våldtäkt att göra? Inte det minsta?

Vidare verkar det vara så att denne James Hetfielt tidigare var en god kristen och är uppfostrad strikt religiöst, medan hårdrocken förstörde hans liv, det är för varje tänkande människa uppenbart.

http://en.wikipedia.org/wiki/James_Hetfield

Fundera på det du.

:lol Fortfarande jävligt roligt. Nytt årsbästa, helt klart. :D :tummenupp

Det tror inte jag. Polisen har rätt mycket kompetens på det där. Jag tror inte de ser annorlunda på det än när en hustumisshandlad kvinna anmäler för våldtäkt. Det är nog flera bögkillar som råkar illa ut än straighta killar. Ofta är gärningsmännen killar med traumatiserad syn på sin egen sexualitet kombinerat med vålds- och flyktbeteende, som inte erkänt sin läggning för sig själv. Samma typ av killar som ofta är gärningsmän när homosar hittas mördade med överdrivet våld. När de insett att de haft sex med en kille reduceras händelsen med våld, och dör krogragget så har det praktiskt taget inte hänt, i deras värld.

Nåväl, det där är ju utanför den här tråden.

Det har du säkert bättre koll än jag på.
Är det så (första stycket) så blir jag lite glad.

Det har du säkert bättre koll än jag på.
Är det så (första stycket) så blir jag lite glad.

Jag ska ju inte gå i god för alla inom polisen. Men det har iaf skett en hel del arbete efter att det i undersökningar framkommit att killar/gaykillar var rädda för att anmäla. Öppna poliskompisar har bla fått arbeta med att förändra och utbilda bort den kritiserade tendensen att skratta bort det. Men det är nog i storstadsregioner störst förändring skett kan jag tänka.

Det finns säkert kvar exempel på det du beskrev.

Har för mig att jag läste att han inte anmälde utan det var hans mamma som gjorde va ? jag tror han njööööt :tuttar

Är där ingen som har läst boken Män kan inte bli våldtagna av Märta Tikkanen? Lär ha skapat mycket rabalder när den kom ut på 70-talet men aktuell än idag.

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla