Tänk med skallen istället för k*ken så kommer nog svaret så småningom.
varför i helvete är det så jävla vedertaget att om nåt sånt händer en kille så är det alltid ok och välkommet?
förbannade fjortisjävlar/efterblivna som aldrig sett en mus mer än sin morsas på väg ut, som sitter och drömmer och tycker att förnedring är ok.
väx upp för fan, att bli tvingad till eller utsatt för en massa skit är inte ok.
Edit: ursäkta humöret men sånt där skit får mig fly förbannad när jag själv sett 2 av mina vänner bli särbehandlade pga sina kön i såna här fall.
@Victor: om du nu var seriös. (vilket jag verkligen inte hoppas)
de avsugningar du fått, tvingade du till dig dem? inte det?
då var det sex, inget annat.
ponera följande:
du däckar på en fest.
fram kommer nu en människa du inte är ett dugg intresserad av eller vill ha att göra med.
denna människa drar ner dina byxor, suger av dig, kör upp ett kvastskaft i röven på dig eller något annat i den stilen.
Skulle det kännas helt ok för dig när du vaknar sedan och får höra vad som hänt?
samma scenario fast att du blir oförmögen att värna dig rent fysiskt(blir fasthållen eller dyl.) är det ok?
är det du som är i "maktposition" då?
trillar poletten ner snart?
nähä..
ponera då att den som däckade var en tjej, och det var du som gick fram och
"gav" henne oralsex under tiden hon var oförmögen till handling.
hon skulle alltså inte ha något att gnälla på enligt din logik eftersom hon var i "maktposition" ??
scenriofrågan riktades för övrigt till alla som tycker att män inte kan utnyttjas/misshandlas/våldtas.