Kan en kille bli våldtagen?

Samma poäng som med alla andra våldtäkter, dvs att förnedra offret och för att tillfredsställa sina egna makbehov.
Och genom att suga av en kille så demonstrerar tjejen sin makt?
Tillåt mig småle men inte en enda gång har jag blivit avsugen och känt mig utnyttjad/förnedrad/skamsen på något sätt. Om någon har haft de känslorna har det tveklöst varit kvinnan som stått på knä framför mig och jobbat för att tillfreställa mig. En avsugning är och har alltid varit en maktdemonstration från mannens sida.

Edit: Oj, det var länge sen något såhär intressant disskuterades på SH. Jag kanske inte ska spinna vidare på mina åsikter så mycket mera ;)

Last edited:
Tillåt mig småle men inte en enda gång har jag blivit avsugen och känt mig utnyttjad/förnedrad/skamsen på något sätt. Om någon har haft de känslorna har det tveklöst varit kvinnan som stått på knä framför mig och jobbat för att tillfreställa mig. En avsugning är och har alltid varit en maktdemonstration från mannens sida.

Edit: Oj, det var länge sen något såhär intressant disskuterades på SH. Jag kanske inte ska spinna vidare på mina åsikter så mycket mera ;)

:va så om du är ute och går och 4 tjejer drar något över ditt huvud slänger ner dig på marken (vilket är lätt eftersom du inte var beredd på det)
sliter av dig byxorna och suger av dig så är du bara glad över att det hände?

Du känner dig inte kränkt eller förnedrad??

Jag tror knappast att det rör sig om något normalt oralsex här. Nu har jag själv ingen erfarenhet :D , men jag kan tänka mig att kvinnor känner någon sorts makt i att bestämma om de vill utföra fellatio eller inte, särskilt när de vet att det uppskattas av mannen.

:va så om du är ute och går och 4 tjejer drar något över ditt huvud slänger ner dig på marken (vilket är lätt eftersom du inte var beredd på det)
sliter av dig byxorna och suger av dig så är du bara glad över att det hände?
Du känner dig inte kränkt eller förnedrad??
Nä, såklart jag inte skulle uppskatta det men det är ju jävligt konstigt gjort av brudarna iallfall. Skulle det ha handlat om en maktdemonstration så borde de väl ha misshandlat mig, pissat mig i ansiktet, kört upp något i röven på mig eller på något sätt stört mig på riktigt. Att bli avsugen är inte speciellt förnedrande om man jämför med alternativen.
Jag tror knappast att det rör sig om något normalt oralsex här. Nu har jag själv ingen erfarenhet :D , men jag kan tänka mig att kvinnor känner någon sorts makt i att bestämma om de vill utföra fellatio eller inte, särskilt när de vet att det uppskattas av mannen.
Ja, och det får de gärna fortsätta tro för min del. Men både du och jag vet ju bättre.

Tänk med skallen istället för k*ken så kommer nog svaret så småningom.

varför i helvete är det så jävla vedertaget att om nåt sånt händer en kille så är det alltid ok och välkommet?

förbannade fjortisjävlar/efterblivna som aldrig sett en mus mer än sin morsas på väg ut, som sitter och drömmer och tycker att förnedring är ok.

väx upp för fan, att bli tvingad till eller utsatt för en massa skit är inte ok.

:mad:

Edit: ursäkta humöret men sånt där skit får mig fly förbannad när jag själv sett 2 av mina vänner bli särbehandlade pga sina kön i såna här fall.

@Victor: om du nu var seriös. (vilket jag verkligen inte hoppas)
de avsugningar du fått, tvingade du till dig dem? inte det?
då var det sex, inget annat.

ponera följande:
du däckar på en fest.
fram kommer nu en människa du inte är ett dugg intresserad av eller vill ha att göra med.
denna människa drar ner dina byxor, suger av dig, kör upp ett kvastskaft i röven på dig eller något annat i den stilen.
Skulle det kännas helt ok för dig när du vaknar sedan och får höra vad som hänt?

samma scenario fast att du blir oförmögen att värna dig rent fysiskt(blir fasthållen eller dyl.) är det ok?

är det du som är i "maktposition" då?

trillar poletten ner snart?

nähä..

ponera då att den som däckade var en tjej, och det var du som gick fram och
"gav" henne oralsex under tiden hon var oförmögen till handling.

hon skulle alltså inte ha något att gnälla på enligt din logik eftersom hon var i "maktposition" ??

scenriofrågan riktades för övrigt till alla som tycker att män inte kan utnyttjas/misshandlas/våldtas.

Last edited:
Jag minns en liknande debatt sen ungefär tio år sen. Då ansågs (och detta var relativt vedertaget) killar inte kunna bli våldtagna penetralt (?) eftersom det förutsatte ett stånd som inte kunde åstadkommas utan killens egna upphetsning.

Den som kom på det har uppenbarligen aldrig varit ung och åkt buss, eller haft redovisning i skolan etc.. Varenda snubbe och de flesta cheyer vet att en kille (framförallt i tonåren) kan dra på sig en bånge lite hur som helst.

Huruvida den här killen blivit avsugen, fasthållen och knullad eller fått ett finger i stjärten och ett par täner runt pungen har jag ingen aning om. Oavsett är det sjukt kränkande och helt säkert något som förstört hans framtida sexkarriär för alltid. Även om han kan övervinna det och kunna ha sex och förhoppningsvis njuta av det så kommer han med all största sannolikhet alltid att hämmas av det. Vissa saker kommer kanske vara totalt tabu och några hang-ups får han garanterat..

När kommer han ha sex nästa gång t.ex? Om det tar honom några år så lär han ju vara så nervös att han får tjackballe dirreckt!

Ja, det är ju inget att gråta över???

Du har uppenbart missat en hel del. Allvarligt alltså.

För en gångs skull kära Duckieliduckie.. så har u bara så jävla rätt!

Säg vad de är för farligt med hårdrocken då? Baggy pants ha ja int ens en aning om va de är å droger vet ja ä farliga. Men snälla säg va hårdrocken har med våldtäkter å göra?

Den är demoraliserande och till och med mord har begåtts pga hård rock, det är fackta.
Tycker du grupper som Marilyn Manson, Entombed och Ratt är bra förebilder?
För övrigt ska inte killar ha smink, långt hår och tajta byxer. Titta på han Jimmy Hetfield i Megadef t.ex, han har tjejbyxor och så undrar folk varför våldtäkterna ökar. :dummer

Den är demoraliserande och till och med mord har begåtts pga hård rock, det är fackta.
För övrigt ska inte killar ha smink, långt hår och tajta byxer. Titta på han Jimmy Hetfield i Megadef t.ex, han har tjejbyxor och så undrar folk varför våldtäkterna ökar. :dummer

Det lustiga med flera av dina inlägg (bl.a. detta) är att folk tror dig, inte på det du säger utan att de verkligen tror att du tror på det. Vad det beror på låter jag folk dra sina egna slutsatser om.

ponera följande:
du däckar på en fest.
fram kommer nu en människa du inte är ett dugg intresserad av eller vill ha att göra med.
denna människa drar ner dina byxor, suger av dig, kör upp ett kvastskaft i röven på dig eller något annat i den stilen.
Skulle det kännas helt ok för dig när du vaknar sedan och får höra vad som hänt?

Jag skulle bli betydligt mera krangt av att nagon korde upp ett foremal i min rov an att bli avsugen medans jag sov. Eller vad tycker du sjalv.
Och ditt scenario gor inte alls att jag fattar varfor brudarna suger av en kille i grupp om de nu ville fornedra honom. Det later helt bakvant och krangligt. Om man nu gor det for att de vill visa att de inte gillar honom sa vill man val inte ta personens konsorgan i sin mun, det ar det sista man vill gora antar jag.

Du har uppenbart missat en hel del. Allvarligt alltså.

Det mesta av min sexuella erfarenhet kommer fran porrfilm som du kanske marker och dar ar det tydligare an i vanliga livet. Pa vilket satt ar det motsatt nar vi vanliga manniskor har sex.

Edit. min laptop fuckade precis upp sig sa ni kan roa er med att satta prickar med tuschpenna over mina bokstaver det det passar sig. Taeck.

Det mesta av min sexuella erfarenhet kommer fran porrfilm som du kanske marker och dar ar det tydligare an i vanliga livet. Pa vilket satt ar det motsatt nar vi vanliga manniskor har sex.

Vilken kvinna som helst med lite skills kan nog med sin mun och en gnutta inlevelse få dig att ömsom gråta, ömsom fånflina - och sen är inte steget långt tills du börjar skriva över dina tillgångar på henne.

Vilken kvinna som helst med lite skills kan nog med sin mun och en gnutta inlevelse få dig att ömsom gråta, ömsom fånflina - och sen är inte steget långt tills du börjar skriva över dina tillgångar på henne.

Det var som fan. För det jag har upplevt kanske har varit bra men du tar ju i så att du spricker nu. Gråta kan jag säkert göra över en avsugning men då använder inte hon sin mun utan sina tänder.
Sen är det helt off topic men blowjobs är generellt bara snäppet bättre än att runka själv, det enda som gör det överlägset självbefläckelse är just att man får spruta i eller över en kvinnokropp.

Hur som helst tycker jag att det är en jävligt skum "våldtäkt", jag vet inte ens om jag skulle kalla en kvinna som får oralsex för en riktig våldtäkt. Finns det någon rättpraxis över om oralsex är våldtäkt eller sexuellt ofredande?

Haha jag frågade vad hårdrock har med våldtäkt att göra. Kan du inte svara på de nån gång iställe för att gå runt frågan?

Men för att svara på dina frågor, MM är en riktig idiot som älskar sig själv riktigt mycke, han tror tillåme att han var först med hårdrocken, fel fel fel. Entombed är riktigt grymma på det de gör, hårdrocken alltså, det ser jag upp till.
Varför skulle inte killar kunna ha det? De har dem bara för synas mer, om du studera ämnet lite mer kanske du förstår, när de klär sig sådär så får de mer uppmärksamhet i media o.d.
Antar att du menar James Hetfield, som förövrigt är i Metallica, har inte heller nåt med våldtäkter att göra.

Hoppas att du är riktigt ironisk när du har skrivit de här, annars får jag mig ett gott skratt ikväll :)

Haha jag frågade vad hårdrock har med våldtäkt att göra. Kan du inte svara på de nån gång iställe för att gå runt frågan?

Men för att svara på dina frågor, MM är en riktig idiot som älskar sig själv riktigt mycke, han tror tillåme att han var först med hårdrocken, fel fel fel. Entombed är riktigt grymma på det de gör, hårdrocken alltså, det ser jag upp till.
Varför skulle inte killar kunna ha det? De har dem bara för synas mer, om du studera ämnet lite mer kanske du förstår, när de klär sig sådär så får de mer uppmärksamhet i media o.d.
Antar att du menar James Hetfield, som förövrigt är i Metallica, har inte heller nåt med våldtäkter att göra.

Hoppas att du är riktigt ironisk när du har skrivit de här, annars får jag mig ett gott skratt ikväll :)

Våldtäkt har med hårdrock att göra den allmänt förråande människosynen, de kvinnoförnedrande texterna och det feminina utseendet hos hårdrockare som missleder flickor att till och med tro att det är kvinnor medan det egentligen är män i tjejkläder med smink och långt hår.
Vidare är allmän normupplösning, så som kvinnokläder på män, en viktig komponent i vägen till laglöshet.
Och vad gäller Entombed så är de satnasdyrkare och borde förbjudas.
James Hetfield som han tydligen hette kan man läsa följande om på internet:

"During the recording of the St. Anger album, Hetfield went into rehab for alcoholism and other obsessive-compulsive behaviours..."

Och du tror inte alkohol har med våldtäkt att göra? Inte det minsta?

Vidare verkar det vara så att denne James Hetfielt tidigare var en god kristen och är uppfostrad strikt religiöst, medan hårdrocken förstörde hans liv, det är för varje tänkande människa uppenbart.

http://en.wikipedia.org/wiki/James_Hetfield

Fundera på det du.

"During the recording of the St. Anger album, Hetfield went into rehab for alcoholism and other obsessive-compulsive behaviours..."

Vidare verkar det vara så att denne James Hetfielt tidigare var en god kristen och är uppfostrad strikt religiöst, medan hårdrocken förstörde hans liv, det är för varje tänkande människa uppenbart.

Fundera på det du.

:lol

Antingen är du;
a) ute och cyklar djupt in i svampskogen
b) sarkastisk och isf jävligt rolig :tummenupp
c) se a).

:D

Humor alltså. Så jävla bra. :tummenupp :hihi

Våldtäkt har med hårdrock att göra den allmänt förråande människosynen, de kvinnoförnedrande texterna och det feminina utseendet hos hårdrockare som missleder flickor att till och med tro att det är kvinnor medan det egentligen är män i tjejkläder med smink och långt hår.
Vidare är allmän normupplösning, så som kvinnokläder på män, en viktig komponent i vägen till laglöshet.

Fundera på det du.

Kvinnoförnedrande texter:va
Tror knappast tjejer trodde att de var tjejer på scenen. Har sett många dokumentärer om glamrocks-eran och tjejerna älskade att killarna klädde sig så, dom flesta tyckte tillåme att de var sexigt.
Så du menar alltså att bara för att dom hade kvinnokläder på sig så bröt dom mot lagen?
Haha du kan inte vara seriös, du måste vara ironisk i varje inlägg? Förbjudas bara för att man är satansdyrkare? Borde inte alla kristna band förbjudas då, eftersom dom är gudadyrkare?
Ja, alkohol har med våldtäkt att göra. Men då säger vi så här då, eftersom du antagligen dricker alkohol ibland så är du automatiskt en våldtäktsman? Verkar ju som att det är det du vill få fram. Att bara för att James dricker och är en hårdrockare, så är han en våldtäktsman och bara för det är hårdrocken farlig?
Enligt han själv var hårdrocken det bästa som hänt hans liv, han har tillåme gjort låtar om cancer och religion. Hårdrocken förstörde aldrig hans liv.

Fundera på det du.

HAHAHA du är alltså allvarlig.
Hiphopen då, SKEEEEEEET SKEEEEET!!!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden