Kan en kille bli våldtagen?

Typexempel på pöbelns rättsskipning/uppfattning.

Den genomsnittlige aftonbladsläsaren tyckte att mer borde innefattas under utrycket våldtäkt. Efter några år fick de med nån lagstiftare, och begreppet som sådant urvattnades rejält. Helt plötsligt har vi en rätt hyffsad ökning av 'våldtäkter', men färre fällda.

Snyggt jobbat, nackskottare....

Snick-snack, det är liberalernas fel att begrepp-/normupplösningen accelererat till så pass svindlande höjder.

...heta teens runkar upp ett stånd på den stackarn och sen tillfredsställer de sig en efter en på hans påle.

:banana

Last edited:
Förstod att det inte blev särskilt tydligt.
Bögskräck på latin - Homofobi.
I ditt fall bör man vända på begreppen.
Om du utsattes för en homosexuell våldtäkt, så anser jag det vara likvärdigt med det grabben i artikeln råkat ut för.
Förutom en stor skillnad:
Jag tror att du känner fler homosexuella, med sina olika personligehter, samt har lättare för att förstå vilka egenskaper som kan tillskrivas könet/sexualiteten emedan du själv tillhör "gruppen", än en ung orutinerad kille visavi kvinnor 8som ingen begriper sig på ordentligt).
Därför tror jag att du rent känslomässigt/instinktivt löper mindre risk att generalisera.
Men.
Alla män är ju potentiella våldtäktsmän enligt flera framstående feminister...

Jag ville bara komma till att den här eviga tvåsamheten är ju ständigt ett omedveten skynke. Många straighta män har inga tjejkompisar heller. De har blott ingått pakt med ett enda exemplar, och tvingas sedas umgås med hennes bekanta. Är det ngn gång jag får höra generaliserande kackel om tjejer så är det ju från straighta kompisar, själv kan jag förstås hemfalla åt det i svaga stunder.

En kul bögpolare var bjuden på en flatfest med feministtema. Han dök upp med en tröja som det stod "Dead men don't rape" på. Det var inte populärt bland de mer militanta anarkoflatorna :rofl

Snick-snack, det är liberalernas fel att begrepp-/normupplösningen accelererat till så pass svindlande höjder.

:banana

Hela du är ju normupplöst och obstinat :rofl

/J

Last edited:
Förstod från början.
Förstår även att resonemanget blir tydligare i en offentlig debatt.
Tack för hjälpen.
Själv blir jag inte trovärdig om jag försöker resonera från ett minoritetsperspektiv.

De om några borde ju gillat den? :va

De hade inte självdistans nog att se det komiska i att en kille bar deras tröja. De är ju lite som tokvänstern, eller tokhögern också för det delen

Obstinat i alla fall. Normupplöst, njae. :gnissla

Väskryckarsportis på Östermalm är jävlig normupplöst, det ska va jagga och lillgamla manér. ;)

Väskryckarsportis på Östermalm är jävlig normupplöst, det ska va jagga och lillgamla manér. ;)

Sant. :(
Men jag har en del normativa grejor också. :fakta
Jag har bl.a. en Bibel som står framme bara för jag tycker den ska göra det. Jag har brandvarnare och sjukförsäkring, hemförsäkring, Nix - allt det är lillgammalt.

Klart att vem som helst kan bli våldtagen oavsett om det är kille-tjej, tjej-kille, tjej-tjej eller kille-kille.

Men jag har en del normativa grejor också. :fakta
Jag har bl.a. en Bibel som står framme bara för jag tycker den ska göra det. Jag har brandvarnare och sjukförsäkring, hemförsäkring, Nix - allt det är lillgammalt.
:hihi
De där prylarna har jag också. Man måste ju visa andra att man minsann har lidit sig igenom en konfirmation. Och jag ska inte dö eller stå oersatt när min korkade granne sängröker sig själv till ljusan låga. :fakta

Nu har jag hamnat rejält off topic igen. :gnissla

...

Liberaler och fria tänkare tog oss ut ur grottorna. Konservativa fundamentalister vill ha oss tillbaka in. Det här fallet är en lärdom för framtiden vad som kan hända när man låter pöbeln och fundamentalisterna påverka lagstiftningen.

Jag har inga tjejkompisar och har aldrig haft. Endast bekanta: kompisars flickvänner, fruar och sånt. Det funkar fint att inte ha några tjejkompisar, utan att jag för den skull har någon tjejskräck. Jag har bara aldrig hittat någon tjej med gemensamma intressen som jag. Bögskräck tycker jag verkar rätt ovanligt, jag tycker mig aldrig stött på det eller så har ingen vågat visa det.

bögskräck är väl relativt vanligt? verkar på de flesta heterokillar som att de tror att varenda homo är ute efter dem varpå de av rädsla för att bli sodomerade på fel ställen undviker och skyr bögar:va
själv har jag i stort sett bara tjejkompisar, tycker att cheyer i största allmänhet är lättare att samtala om vettiga saker med. även om de är fan så mycket mer komplicerade än killar får jag nog faktiskt luta mig åt att de är smartare:gnissla

Last edited:
Låt inte denna tråden bli en bögdiskussion nu......

bögskräck är väl relativt vanligt? verkar på de flesta heterokillar som att de tror att varenda homo är ute efter dem varpå de av rädsla för att bli sodomerade på fel ställen undviker och skyr bögar:va

Jo det ska ju vara det, jag bara konstaterade att för egen del kan jag nog inte kan säga att jag stött på ngn som frontat mig med sådana åsikter. Jag har inte ens fått några anonyma hotmess eller så på nätet. inte här på SH heller. Ingenting.

...själv har jag i stort sett bara tjejkompisar,...

Det hedrar dig att du har tjejkompisar, det är ju så de ska vara! :tummenupp

/J

Låt inte denna tråden bli en bögdiskussion nu......

Nej precis! :fakta

Last edited:
Klart en kille kan bli våldtagen, om 10 tjejer brottar ner en kille och sparkar upp ett basebollträ i röven på honom så kommer det garanterat klassas som våldtäckt. Jag tycker frågeställningen är naiv.

själv har jag i stort sett bara tjejkompisar, tycker att cheyer i största allmänhet är lättare att samtala om vettiga saker med. även om de är fan så mycket mer komplicerade än killar får jag nog faktiskt luta mig åt att de är smartare:gnissla

de som har bögskräck måste vara jävligt ego å tro de är snyggast i universum så att alla kommer våldta dem ;)

...sen säger jag som jag brukar:
- "Hellre en komplimang från en snygg kille än från en ruggigt ful tjej!"

Om killen heter Tom Cruise kanske?

När nån skämtar, säger något om våldtäckt på kille av tjejer så tänker man automatiskt på typ 3-4 tjejer i snygga underkläder som tillfredställer en erotiskt lite romantiskt (typ mot sin vilja fast ändå inte) någonstans på en fest.

Självklart är det bara en naiv dröm/fantasi från våra tonårsdrömmande porrhjärnor.

Trist för grabben, han lär ju knappast ligga med nån tjej frivilligt sedan.

Klart en kille kan bli våldtagen, om 10 tjejer brottar ner en kille och sparkar upp ett basebollträ i röven på honom så kommer det garanterat klassas som våldtäckt. Jag tycker frågeställningen är naiv.

Precis man vet ju inte just vad tjejerna har gjort och det framgår inte heller i artikeln och alla här vet nog att tjejer i åldern 14-17 kan vara jäääävligt odrägliga och sviniga (killar med för den som tänker påpeka det)

Last edited:
Liberaler och fria tänkare tog oss ut ur grottorna. Konservativa fundamentalister vill ha oss tillbaka in. Det här fallet är en lärdom för framtiden vad som kan hända när man låter pöbeln och fundamentalisterna påverka lagstiftningen.

Det är snarare det liberalerna proppar våra grottor fulla med som stör.
Vad sägs om massinvandring, abortindustri, narkotikaromantik, gruppvåldtäkter, pedofili, lightläsk och rapmusik.

Det är vulgoliberaler som tillsammans stiftat brottsbalken, där sexualbrott ingår.

är det normalt:confused: :confused:

Ja det är nog att anse normalt att äga en bibel.

- "Hellre en komplimang från en snygg kille än från en ruggigt ful tjej!"

Ja och nej, om du gick på samma gym som mig skulle det bli Nej.
Att värja sig varje morgon är ganska påfrestande. :brynad

Last edited:
Det är snarare det liberalerna proppar våra grottor fulla med som stör.
Vad sägs om massinvandring, abortindustri, narkotikaromantik, gruppvåldtäkter, pedofili, lightläsk och rapmusik.

Det är vulgoliberaler som tillsammans stiftat brottsbalken, där sexualbrott ingår.

Och hade inte liberalerna haft inflytande hade jorden fortfarande varit platt och du hade gått till kyrkan varje söndag.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT