Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
fazerfun skrev:Har kikat på den här ett tag nu och tänkte pysa ned till Götet i helgen....handlaren vill ha 29 900. Vad skulle ni ge?
fazerfun skrev:Har kikat på den här ett tag nu och tänkte pysa ned till Götet i helgen....handlaren vill ha 29 900. Vad skulle ni ge?
![]()
E22 skrev:http://www.blocket.se/view/5089213.htm?caller=kr_s&l=0&c=1&city=0
i stockholmo oxå ju....nästan samma pengar....
Vad har du som avatartext då?An3Azz skrev:Va: hur fan kan jag INTE se nån länk, den syns ju i ZXRMANNENS quote....
KKkee va??Tysken skrev:Den där är vattenskadad.
![]()
E22 skrev:KKkee va??
Långa farbron skrev:För att vara en -86 är den fin kan jag säga,som sett den i verkligheten.
I så fall....handla, den är ju nästan gratis...den ser ju ut till att vara i fint skick..fazerfun skrev:Hmmm....det är helt uppenbart att många som svarar inte inser vad de tittar på. Detta är första årsmodellen R1100, en klassiker som är storebrorsan till en annan klassiker och den hoj som revolutionerade hojbyggandet på sin tid, GSX R750!
Jag har letat privat men tro mig, det är inte lätt att hitta ex i det här skicket. Har tittat på många omlackade, dynojetkittade lik som egentligen bara är att ta till skroten och dricka gravöl för. Tidiga 90-talare är en helt annan hoj och dom finns det jämförelsevis gott om (har en själv som synes) även om det även här börjar bli marigt att hitta fina originalhojar.
fazerfun skrev:Ok. Vet du om den stått länge? Då kan det ju var läge att pruta ännu mer.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |