0-200 på 4.4 sek, no way.
Han har nog hittat siffror på motoGP hojar eller nå

t.
Om vi säger att den bromsar 225hk så stämmer liksom inte siffrorna alls.
Ni kan ju tänka er att åka på en zx10r och försöka sätta 0-200 på 4.4 sek, det är fasen fysiskt omöjligt med den hojen, om han nu inte har nån slags wheelibars och nåt platt jäkla slicks bak.
Man brukar se det på många turbomatade hojar, de är sällan så mycket snabbare 0-402 meter än orginal, det är het enkelt apsvårt att fixa en start utan att slå runt.
Utan det blir långa svingar, sänkningar mm för att få nån fason.
Iofs skriver han att det är uppmätt i bänken, vilket tar bort sånt som luftmotstånd eller möjligheter att slå runt.
Är den växlad för 350 når den det i bänken isf, men knappast i verkligheten, luftmotståndet är enormt och det krävs mycket mer än 225 hk för att nå 350 ärliga med en sådan hoj.
Eller så är det en sån där plus plus snackare, ni vet de som sitter och plusar ihop effekten på saker de satt dit, typ KN luftfilter +15hk, helsystem +35hk osv.
En sån där bromsar kanske 155hk standard, tycker siffran 225 är lite låg om den är turbomatad, så jag gissar att det är konventionellt trim men omräknat till vevaxeleffekt.