Jönsson1
Ny medlem
Vissa blocketmuppar är härliga....
Som referens så når Kawasaki inte 225 bakhjulshästar ens i de cyklar som går i WSBK och där renoveras motorer oftare än vissa här byter kalingar.
Så sällan ...

Förstår vad du menar

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vissa blocketmuppar är härliga....
Som referens så når Kawasaki inte 225 bakhjulshästar ens i de cyklar som går i WSBK och där renoveras motorer oftare än vissa här byter kalingar.
Alltså, du menar att den då skulle göra 0-200 på 4.4 sek?
Äh, blaha säger jag, bänksiffror och tramssnack tror jag på.
De ska ju ge typ 180 hk orginal med övertryck och om han då sätter på helsystem o lite sån skit, så kanske han menar att det gavtyp 35 hk eller nåt.
han vill ha 85k för hojen, med ett fabrikstrim av rang tror jag det skulle kosta en förbannad massa och dessutom ha klara svårigheter med gatåkning i längden.
Vad är hypertrust? är det som EBK eller :-D
Men kan ingen modig ringa upp & fråga mer detaljerat? ...sen pressentera här, eller måste jag offra mighan skriver ju i annonsen att han är andra ägaren alltså ska man egentligen skylla på den förra ägaren för han har troligen ljugit ihop en historia för att lättare kunna sälja iväg den till denna okunniga ägare..
Oh fy f**n 250++ miles det är fort de!!!
han skriver ju i annonsen att han är andra ägaren alltså ska man egentligen skylla på den förra ägaren för han har troligen ljugit ihop en historia för att lättare kunna sälja iväg den till denna okunniga ägare..
World superbike kit kanske?
Låter som ett fall för FURSTENHOFF!![]()
Han kan de där med turbo och bakhjul har jag hört!
Men kan ingen modig ringa upp & fråga mer detaljerat? ...sen pressentera här, eller måste jag offra mig![]()
Ring upp & fråga... eller banda samtalet, lägg upp här!![]()
Har mailat med honom och fick som svar:
Hej,om jag inte mins fel utifrån delgiven information är original på 175hk + luft och avgas på 15hk + chippning 25-30hk.
Så han har nog inte trimmat hojen själv utan ägaren innan har sagt uppgifterna till honom....
Har mailat med honom och fick som svar:
Hej,om jag inte mins fel utifrån delgiven information är original på 175hk + luft och avgas på 15hk + chippning 25-30hk.
Så han har nog inte trimmat hojen själv utan ägaren innan har sagt uppgifterna till honom....
Kan man chipa en hoj och få 25HK???
Kan man ens få 3HK från chipning? Innebär det att man bara plockar bort ett chip i databoxen och i med ett annat och sen rätt ut på vägen eller man måste mappa o grejja?
Borde inte sånt här försvinna med åren eller ska det ALLTID finns korkade personer på dödsraketer?
Chippning är ju vida känt inom mc världen...Kolla in ebay i amerikat där kan man minsann köpa chip till mc som MINST ger 20hk och då måste ju det vara sant
![]()
![]()
![]()
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|