Kan det va SÅ dyrt!!!!???

om du nu har tillgång till så mycket stålar så varför inte bara köpt den i början av nästa säsong och börjat köra direkt, -08 säljs faktiskt 2009 osså.

du hade sparat 7000kr som du nu sa på sjlva hojen, plus alla tusenlappar på alla konstiga försäkringar och avställningar och påställningar och bla och bla bla bla zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz..................

Ingenting som säger att pojken har gott om stålar, det han säger kan likaväl tolkas som att han agerar måltavla åt nån kriminell kille som han tror är en kompis. Han säger ju bara att han har fordonen stående på sig.:rolleyes:

Last edited:
Om du vill kunna ha hojen i ett garage och få den försäkrad som tex fälgar, hyllor, verktyg mm så behöver du bara skruva av styret. Då räknas den ej som fordon utan som delar och man kan få väldigt förmånliga avtal. Vet många som gör liknade saker med avställda raggarbilar, fast då skruvar dom av ratten.

Ingenting som säger att pojken har gott om stålar, det han säger kan likaväl tolkas som att han agerar måltavla åt nån kriminell kille som han tror är en kompis. Han säger ju bara att han har fordonen stående på sig.:rolleyes:

han påstår han har två hojar OCH en cabbe skrivet på honom, så som han framför det så låter det som om han skryter att han har deg. allt tolkas olika av alla, så uppfatta jag det. inte bara av detta inlägg utan av alla andra han har startat/skrivit i. ;)

han påstår han har två hojar OCH en cabbe skrivet på honom, så som han framför det så låter det som om han skryter att han har deg. allt tolkas olika av alla, så uppfatta jag det. inte bara av detta inlägg utan av alla andra han har startat/skrivit i. ;)

Huvudsaken är väll att han flashar med cashen!
Sluta jiddra nu och kom hit och käka pizza:yoparty

Visst är det skryt, han skryter om nått han inte äger.:D

Huvudsaken är väll att han flashar med cashen!
Sluta jiddra nu och kom hit och käka pizza:yoparty

bjuder du? ja kan tyvärr inte skryta om deg så som Nash, tyvärr e ja fattig halvstudent. :D

E pluttan hemma? länge sen ja träffa fi!

bjuder du? ja kan tyvärr inte skryta om deg så som Nash, tyvärr e ja fattig halvstudent. :D

E pluttan hemma? länge sen ja träffa fi!

Klart du har cäääsh! Hon är inte hemma. Bara jag och katterna här. Så ring mig när du ser detta. Piz at!

Ok det är offtopic, men för jävla roligt.

Man skriver aldrig ordet "och" efter kommatecken. Så visst fan var det svårare än du tror att skriva rätt, det bevisade du med ditt inlägg.

Nej, egentligen inte, men kalla det ett underlättande kommatecken då.
Dessutom nämnde jag inget om kommatecken. :rolleyes:

Jag börjar tro att det är Nash som garvar åt er...Eller snarare han GÖR det.

Han måste vara en i rakt led reinkanerad Budda som har sånt oändligt tålamod med er OCH sig själv:)

Jag blir mer & mer övertygad om att Nash inte är på riktigt. Det är nån som driver med oss, det bara måste vara så :rofl

Vilken bra tråd! :rolleyes:

Ny mening börjar med stor bokstav. Varje mening slutar med EN punkt, frågetecken eller ett utropstecken.
Det är jättelätt att skriva, och jättelätt att läsa!

Allvarligt?

På SH och det är väl snarare regel än undantag att man inte var vaken på svenska lektionerna i låg och mellan stadiet...

Tillhör ordmärkarklanen själv och det är väldigt sällan man träffar på inlägg som är hyggligt välformulerade!

För att hålla mig lite till topic så råder jag Nash till ringa runt till ALLA fb och höra sig för om garageförsäkring! Man kan faktiskt pruta lite med fb också då flera fb-säljare har provision!

Som kuriosa kan nämnas att du hade betalat mer i garageförsäkring för en månad än jag betalar i helförsäkring för ett helt år. Och då kör jag en zx10:a...

Lycka till! Alla är nya i början. :)

Allvarligt?

På SH och det är väl snarare regel än undantag att man inte var vaken på svenska lektionerna i låg och mellan stadiet...

Tillhör ordmärkarklanen själv och det är väldigt sällan man träffar på inlägg som är hyggligt välformulerade!

För att hålla mig lite till topic så råder jag Nash till ringa runt till ALLA fb och höra sig för om garageförsäkring! Man kan faktiskt pruta lite med fb också då flera fb-säljare har provision!

Du kanske borde signa upp dig på "läs-hela-tråden" falangen ist:rolleyes: :D

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...