Kamsports tråden!

Petter89

Petter
Gick med
28 Jul 2005
Hoj
lättviktare
Vad pysslar ni med för kampsport förklara varför?
Hur länge?
Vad går det ut på tävlar du tell meeee!

Flera kamsports freak en jag??

Var väl såhär ungefär :tungan (sökte på shotokan :7peta)

3profs.gif

Det var några år sedan, och den smidigheten jag hade då
den är så gott som borta :hihi

Tränade kickboxning i två år, fruktansvärt bra träning! Jag brydde mig aldrig om att tävla utan det var bara för att hålla formen. Det var kul att se folk som kom dit och var lite "lösa i kanten". Efter två år hade de tappat all övervikt och magrutorna började titta fram...

Kan verkligen rekommendera det om man hittar en klubb som man trivs med. Mycket svett, adrenalin och dessutom tillfälle att träffa :tuttar

Har dessutom ett fett svart bälte i videovåld...

Last edited:
floodi skrev:
ju jutsu , Aikido 3 - 4 år . orkar inte längre för slapp :)

Aikido var bäst enligt mig , inte så mycket fys , men satan va handgrepp
och punkter o shit :)

Aikido, hapkido och all skit.
Kan man verkligen påstå att det är för självförsvar ?
I ett krog/gatuslagsmål så anser jag att du måste uppnåt ganska hög grad av träning för att det ska kunna vara meningsfullt.

Har tränat lite allt möjligt men nu kör jag enbart shootfighting. Allsidigt, kul och samtidigt det fysiskt jobbigast jag tränat.

Twosaint skrev:
Aikido, hapkido och all skit.
Kan man verkligen påstå att det är för självförsvar ?
I ett krog/gatuslagsmål så anser jag att du måste uppnåt ganska hög grad av träning för att det ska kunna vara meningsfullt.

Jo det är sant att man måste vara rätt duktig för att klara sig bra i ett krog/gatuslagsmål. Men man har ju större chans att klara sig om man kan lite en att man inte kan ett skit :7peta

237 skrev:
Jo det är sant att man måste vara rätt duktig för att klara sig bra i ett krog/gatuslagsmål. Men man har ju större chans att klara sig om man kan lite en att man inte kan ett skit :7peta

Bästa sättet att klara sig i ett krogbråk är att packa en Glock! :tummenupp

Kamp-Jujutsu 10 år, tadio ca 2 år, capoeira oxå ca 2 år, körde thaiboxning o combatboxning lite till o från. Slutade med allt pga av att kroppen sa ifrån, ett par år senare fick jag reda på att det var reumatism i ryggen jag hade åkt på... Tråkigt som fan o inte kunna träna nu! :huvet

För övrigt så är det taido VM i Lissebergshallen i helgen, gå o kolla, coolt som fän!

ok

Många kampsportare och turtels fan här låter skoj!
Har själv tränat shootfighting i ungefär ett år mycket givande ska börja med thaiboxning i spet känner mig riktigt farlig grrr!

Kamsport?

Jag har för lite hår just nu, men var det inte för det kunde jag nog få till en mittbena jävligt snabbt!

Att få vara först med att dryga sig händer inte ofta på SH - bäst att ta chansen! :tungan

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT