Kamikaze-Gazz 26/7 - Gazzet som går tokfort

henriksson.

långsam omogen pågaspoling
Gick med
25 Jul 2008
Hoj
GSX-R 750
För omväxlings skull tänkte jag ordna ett Söndags-Kamikaze-Gazz med äkta söndagskörning, där man slipper att njuta av omgivningarna och lukta på blommorna.

Alltså för den som gillar att vrida rullen till max, för att en stund senare tvärnita inför kurvan som kommer och sedan vrida rullen till max igen.

Rundan blir ganska lång, ca 22 mil, på mestadels små kurviga vägar, med start och stopp på Statoil, Eslöv. Rundan tar enligt GPS-programmet ca 4,5 timmar att köra, men med stopp och annat tar det antagligen 1,5 timme.

Misstänker att mat/fika-stopp på vägen bör läggas in, men har absolut ingen aning om var, så blir det skit med den saken så skyll gärna på någon annan. Typ.

Så...

Statoil, Eslöv
Kl 18:30 är alla tankade och klara! (tänker på oss bakfulla..)

Jag-vill-absolut-inte-lukta-på-några-jävla-blommor-listan:
1. henriksson.
2. nilssson_
3. izor
3. gruztager
4. quman

men luktar köra poå avgaser o motorolja:
1. henriksson.
2. nilssson_
3. izor
3. gruztager
4. Quman

men luktar köra poå avgaser o motorolja:
1. henriksson.
2. nilssson_
3. izor
3. gruztager
4. Quman
5. Stickan87

Last edited:
:tummenupp

Man kanske hunnit tillbaka lagom till er runda och kan vara med på den också. :hihi

Vad gäller bakfyllan klarade jag av den idag. Blev en lång och blöt afton igår och kom hem lite över sex i morse.

Ha så skoj ikväll! :tummenupp

Last edited:
hade vatt kul o hänga på men jag har en dejt vid det slaget, ha det så kul medans jag kladdar på :tuttar :yoparty :banana

hmm...e bakis på jobb idag, eller snart, så lär inte bli nått gazz heller för min del men nästa gång luktar jag gärna inte(?) på blommorna :P

hmm...e bakis på jobb idag, eller snart, så lär inte bli nått gazz heller för min del men nästa gång luktar jag gärna inte(?) på blommorna :P

Ha, ha... Såg ditt inlägg här också nu. :hihi Alla sorters gazz är bra gazz, så det är helt rätt att man ska försöka vara med på dem alla. :tummenupp

Hade det inte varit för att jag krashade i fredags med bl.a en brusten testikel som följd så hade jag varit på. Känns som det kan dröja lite innan man dyker upp på gaz igen. Hoppas ni får en trevlig tur!

Hade det inte varit för att jag krashade i fredags med bl.a en brusten testikel som följd så hade jag varit på. Känns som det kan dröja lite innan man dyker upp på gaz igen. Hoppas ni får en trevlig tur!

Va fan har du nu hittat på? PMa om du inte vill skriva här ......

Tråkigt att höra !! Hoppas du snart är tillbaka och att det inte tog allt för allvarligt !

FIFAN!

Hoppas att du och "lillkillen" läker ihop utan problem. Krya på dig!

Tack, men det löser sig nog! Ligger och kurrerar mig då det är planerat mcsemester till Gotland på onsdag. Annars om olyckan föredrar jag att ta nästa gång vi ses istället för att skriva om det här på forumet! Sköt om er alla så ses vi snart!

Tack allihopa som var med! Jag hoppas tempot var lagom uppskruvat.

Om intresse finns ordnar jag självklart fler hysteriska Kamikaze-Gazz, där vi tar det allt annat lugnt och luktar på blommorna.

Tack för en trevlig kväll allihop! Ja fler såna här gazz :tummenupp
Perfekt när man inte var helt nykter kvällen innan....Kan ju passa på att tacka för igår också boys :)

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park