Raggarn
Ny medlem
jo, jag undrar lite om det är någon här som har bytt kam på sin 660 (alt640)?
Just nu åker jag helt orginal, förutom det vanliga m öppnad luftburk, bytta munstycken och ett sebring helsystem...
Har snackat mycket med Ragge på lelles i Uppsala. han påstår ju att man
"måste" byta kam. han sade lite roligt; -Åhå, kör du med fortfarande med orginalkammen?
vad jag vet om om kambyte är tyvärr minimalt. Men är det inte så att du bara "flyttar" registret upp eller ner beroeende på vilken kam du väljer???
Skulle vara kul å höra om nån här har bytt, och om ni e nöjda?
///jo, jag kör bara gata, inge bana///
Just nu åker jag helt orginal, förutom det vanliga m öppnad luftburk, bytta munstycken och ett sebring helsystem...
Har snackat mycket med Ragge på lelles i Uppsala. han påstår ju att man
"måste" byta kam. han sade lite roligt; -Åhå, kör du med fortfarande med orginalkammen?

vad jag vet om om kambyte är tyvärr minimalt. Men är det inte så att du bara "flyttar" registret upp eller ner beroeende på vilken kam du väljer???
Skulle vara kul å höra om nån här har bytt, och om ni e nöjda?
///jo, jag kör bara gata, inge bana///