Kalmar-tråden

Nä här var det lugnt i alla fall pissväder !!!

Men läste något om moped/mc dagar i borgholm till helgen som kommer.Man får hoppas på lite bättre väder då så man kan åka upp och äta lite och titta runt .

Hej tänkte höra med alla motard åkare i Kalmar, Jag har precis varit med på styrelsmöte på skogstorp banan och pratat om motard körning. Dom vill gärna att det kommer lite motardfolk dit så dom som är intresserad kan väl skicka ett pm så jag vet på ett ungefär hur många det är.

Glömde

Pris ungefär 1400 kr per år och då är det körning varje torsdag/lördag

Last edited:
Hejsan! bankörning låter kul, roligt med initiativ! kör rs 125 men i augusti/september ska jag byta till en motard. har kollat på aprilias sxv. med mig kan du räkna med! vet några till här på sporthoj som ska byta motard, tänkte dom kunde ge sig tillkänna :)

Vi är ett gäng som åker upp till Borgholm imon för moped/mc-dag. Vi åker från träffpunkten vid 10 och kör sedan lite mysvägar upp till Borgholm. Vill någon hänga på så står vi på parkeringen vid turistbyrån runt 10 :tummenupp

Idag är jag på ett åk i det fantastiska vädret om någon kan/vill. Öland kanske? Eller bara en kortare tur i kalmartrakten. Kollar forumet igen i e-middag.

Nu får vi rycka upp oss lite tråden dör ju nu när vi ska va som mest aktiv !!
Själv så går man på semmester om ett par dagar,Och UPS står vilken dag som helst med reservdelar till hojen. Tagit tid men innan semestern i alla fall :)
:fyllisar

Jag antar att söndagskörningarna är igång fortfarande, men jag vet inte, var länge sedan jag själv var med och körde

Shell/Select vid giraffen kl 13.00 söndgar.
Men som sagt, jag har inte varit med och kört på ett tag så jag är inte säker på att de kör just nu. Men det brukar hålla på hela somrarna så länge vädret är bra

Mc dagarna i Västervik någon som ska åka nu när jag fixat hojen efter 1 års frånvara pga av stöldförsök:arsele:fyllisar

26-29 Juli va? Man ska inte ha det som mål på söndagskörningen?

(Mest för att jag är ledig först på söndag) :lol

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back