Kalmar-tråden

Hur lång tid tar det att ta sig runt? Har kräftskiva på eftermiddagen/kvällen...

Kör i egen takt/fart..
Men räkna med att prisutdelning är runt 16 tiden när alla startande kommit in igen.
Svårt att säga exakt tid eftersom det är start mellan 11-13 o alla typer av hoj är med o kör..

/M

Har sagt till några andra oxå , så förhoppningsvis kommer jag dragandes med några stycken..:-)

Jepp kommer 3st från västra Blekinge tack vare Folkezx9r :tummenupp.

Vill ju komma dit o kolla in sina gamla jaktmarker :yoparty.

Vi dånar in vid 12tiden ungefär:) hörs då

/Maveric

tupprundan

Hej!

Ville bara tacka för en bra runda :tummenupp.

Spännbanden kommer garanterat att vara till nytta:D.

Kul o köra på några av sina gamla vägar:), är ju drygt 20år sen man flyttade därifrån.

Som det ser ut nu så kommer vi nästa år oxå:yoparty.

/Maveric

Hej!

Ville bara tacka för en bra runda :tummenupp.

Spännbanden kommer garanterat att vara till nytta:D.

Kul o köra på några av sina gamla vägar:), är ju drygt 20år sen man flyttade därifrån.

Som det ser ut nu så kommer vi nästa år oxå:yoparty.

/Maveric

Kul att ni som kom o körde gillade rundan=)
Tackar till samtliga som ställde upp*L*
Vi kör nästa år igen.
/Rooster

Tja!

Hörde att någon slungades av hojen häromdagen:näsblod
Vem var det och hur gick det med honom?
Kör snyggt/Bambi

Körning från Emmaboda ikväll.... 16,30 vid Runes. Vart färden går ? Inte en aning....Fick bara order om att vara där:)

Hallå allihopa !

I helgen som kommer så kör vi riksmästerskap i minimoto på Skogstorps motorbana ute vid kläckebergavägen.
Lördagen blir det träning och tidsträningar 13:00-18:00, Söndagen blir det finaler och långlopp ! Finalerna börjar klockan 9:55 och långloppet börjar klockan 13:45 ca

Serveringen är öppen...så ta gärna en tur förbi o kolla på dom små racemaskinerna

Det är ca 45st anmälda så lite race borde det ju i alla fall bjudas på :tummenupp

Mvh Jonas

Hallå allihopa !

I helgen som kommer så kör vi riksmästerskap i minimoto på Skogstorps motorbana ute vid kläckebergavägen.
Lördagen blir det träning och tidsträningar 13:00-18:00, Söndagen blir det finaler och långlopp ! Finalerna börjar klockan 9:55 och långloppet börjar klockan 13:45 ca

Serveringen är öppen...så ta gärna en tur förbi o kolla på dom små racemaskinerna

Det är ca 45st anmälda så lite race borde det ju i alla fall bjudas på :tummenupp

Mvh Jonas

Hej!
Tog en runda dit i lördags o kollade pratade med dig oxå (Jag hade blå luvtröja) klart kul o titta på :tummenupp inte omöjligt att jag kikar in fler gånger så lämna gärna info här om tävlingarna:).

/Maveric

Hej!
Tog en runda dit i lördags o kollade pratade med dig oxå (Jag hade blå luvtröja) klart kul o titta på :tummenupp inte omöjligt att jag kikar in fler gånger så lämna gärna info här om tävlingarna:).

/Maveric

Tjena !

Japp var kul o snacka lite o det är alltid skoj när det kommer nya motorintresserade människor som inte varit o kollat förut :tummenupp
Jag försöker att alltid lägga ut här i Kalmar-tråden när vi arrangerar tävlingar...samt även i minimotodelen på forumet, eller supermoto om det gäller det !

Ni är självklart välkomna tillbaka vid andra tillfällen, o det gäller ju alla...så många som möjligt...:tummenupp

Mvh Jonas

Nån som e sugen på att åka till Växjö o kolla Mickes motor imorgon*?
Avfärd från Select kl 10:30 :tummenupp

Då var det dags för en stuntkväll igen:yoparty
Nicklas Ek kommer ner och kör lite på Onsdag 9:e sept
som det ser ut nu! Tidpunkt återkommer jag med.
För er som var sugna men inte vågade hoppa upp på bönpallen
kanske får testa denna gång:D

Och för er som inte vet vem Nicklas är så lägger jag ut hans hemsida:

www.nicklas-ek.com

Ha det gott så länge/12 O´clock

Denna gången då jävlar :yoparty

Då var det dags för en stuntkväll igen:yoparty
Nicklas Ek kommer ner och kör lite på Onsdag 9:e sept
som det ser ut nu! Tidpunkt återkommer jag med.
För er som var sugna men inte vågade hoppa upp på bönpallen
kanske får testa denna gång:D

Och för er som inte vet vem Nicklas är så lägger jag ut hans hemsida:

www.nicklas-ek.com

Ha det gott så länge/12 O´clock

Back