Kalmar-tråden

Välkomna till Skogstorps motorbana vid kläckebergavägen i helgen !

Minimoto och Minimotard race står på programmet :tummenupp

Mvh Jonas Ordf Kalmar MK:s RR-sektion

Bifogat

• Skogstorp-20090719-A4.jpg
    Skogstorp-20090719-A4.jpg
    165.2 KB · Visningar: 46
Någon mer som har vägarna söderut i morgon eftermiddag?

Goddag Kalmarbor!

Jag och en polare tänkte ta svängen över Kalmar torsdagen nästa vecka och vi söker övernattning. Någon som kan tipsa om något bra och billigt ställe för 2 gossar? Sköna sängar är ett plus då den ene av oss åker Triumph av äldre sort ;)

Goddag Kalmarbor!

Jag och en polare tänkte ta svängen över Kalmar torsdagen nästa vecka och vi söker övernattning. Någon som kan tipsa om något bra och billigt ställe för 2 gossar? Sköna sängar är ett plus då den ene av oss åker Triumph av äldre sort ;)

Billigast är nog vandarhemmet Svanen, ligger ganska centralt men är nog rätt låg standard skulle ja tro.

Hotell Hilda har jag hört ska vara prisvärt.
http://www.hotellhilda.se/

Last edited:
Bandit 1200

Hejsan alla glada sporthojare.
Funderar på att byta bort min zx9 mot en bandit 1200 97.
Tyvärr är det ganska lång bort. Finns det inte nån i kalmar-ölandstrakten som har en sån som jag skulle kunna få provsitta och ev. köra en liten kort sträcka på???

Jaha, då var det färdigåkt för i år:( Gick av vägen igår i Mortorp...lätt regn med vått underlag och nypålagd asfaltslagning som var oljehinna på och inga skyltar som nämnde detta:fakta Gick som det gick.....däcken försvann utan förvarning genom en högerböj och man fick smaka asfalt ända ner i diket:näsblod Depåstödet (Henke) kom till undsättning med hjälp att få hem grejjerna och lån av bil sålänge:tummenupp Tack Tack!

FAAAN!! Ville ju åka mer:3freak

Jaha, då var det färdigåkt för i år:( Gick av vägen igår i Mortorp...lätt regn med vått underlag och nypålagd asfaltslagning som var oljehinna på och inga skyltar som nämnde detta:fakta Gick som det gick.....däcken försvann utan förvarning genom en högerböj och man fick smaka asfalt ända ner i diket:näsblod Depåstödet (Henke) kom till undsättning med hjälp att få hem grejjerna och lån av bil sålänge:tummenupp Tack Tack!

Ajdå!! Allt ok med dej??

Fan vad tråkigt! Hur gick det med dig resp. hojen?
Har märkt att även gamla "blanka" lagningar kan vara sjukt hala i regn! särskilt med skurna slicks...

Faan så tråkig...hoppas du klarade dig utan några större skador....

Är nog åxå färdig för i år....tack vet-ja buell:huvet

...nån som har en komp-mätare att låna ut:Bugar

Jag har en kompmätare , bor i vassmolösa......pm?

Körning imorgon 10:00 vid select.
Tänkte ta en sväng ner till claessons bromölla.

Fint väder betyder bara en sak på söndagar:D

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back