Kalmar-tråden

Vilket väder! Jag kommer också :)

Det var tråkigt det som hände, men det var tur att det gick så bra som det gjorde.
Hoppas vi kan köra ihop nån annan gång i sommar.

Krya på dig!!

/Danne & Monica

Tack för en trevlig runda idag. 45 mil satte sina spår i röven. ;)

Last edited:
Jag hoppas att ni inte har blivit avskräckta från hoj åkning nu. Vi ses väll imorgon vid 13?

Jag hoppas att ni inte har blivit avskräckta från hoj åkning nu. Vi ses väll imorgon vid 13?

klart vi ses i morgon :) 45 mil är ju bara uppvärmning ju :banana

Det var tråkigt det som hände, men det var tur att det gick så bra som det gjorde.
Hoppas vi kan köra ihop nån annan gång i sommar.

Krya på dig!!

/Danne & Monica

Tack för en trevlig runda idag. 45 mil satte sina spår i röven. ;)

hehe ja lite stel o sliten va man ju :) men det va det värt o få se lite andra vägar än dom vi kör jämnt annars.kul att ni tyckte det va en bra dag trotts många mil :)

Last edited:
hehe ja lite stel o sliten va man ju :) men det va det värt o få se lite andra vägar än dom vi kör jämnt annars.kul att ni tyckte det va en bra dag trotts många mil :)[/QUOTE]

Ja vi hittade många fina vägar, så det var det värt. :tummenupp

Tyvärr kan vi inte följa med idag för jag måste fixa hojen.

hehe ja lite stel o sliten va man ju :) men det va det värt o få se lite andra vägar än dom vi kör jämnt annars.kul att ni tyckte det va en bra dag trotts många mil :)

Ja det var lyckat:tummenupp Vi får ta samma väg igen nu när man vet hur den går.... den var riktigt kul.
Sliten är man ju idag med men det beror nog knappast på åkningen:fyllisar:D

Ja det var lyckat:tummenupp Vi får ta samma väg igen nu när man vet hur den går.... den var riktigt kul.
Sliten är man ju idag med men det beror nog knappast på åkningen:fyllisar:D

haha nej det va nog en annan orsak som gjorde att det bultade hejdlöst mellan öronen idag när jag vaknade :P

Är nu hemma från semestern och fixat hojen efter klant arslerna på Mickes Motor skulle göra service på den och rejält sugen på åkå lite....bli det nån runda på söndag eller!!:D

Micke

Back