Kalmar-tråden

då är jag vid select vid 17.15 då..

*ledsen*

Ville men kunde inte:6surkart förresten nån som vet vad det blir i böter om däcket e för slitet? såg när jag tittade nu att det e nere på varningsdibborna:huvet blev det några som körde idag förresten:va

Ville men kunde inte:6surkart förresten nån som vet vad det blir i böter om däcket e för slitet? såg när jag tittade nu att det e nere på varningsdibborna:huvet blev det några som körde idag förresten:va

Ha, dom är passerade för ett tag sen:) Jag vet inte vad böterna är men ett nytt bra däck till din hoj kostar ca 1700:-
Vi var 6st som körde igår:tummenupp
Haka på nästa gång vet ja.

enligt smhi ska det bli fint väder imorgon... kanske skulle styra upp en samåkning mot aboda klint-hållet?

förresten.. är det nån som ska köra bana på anderstorp på måndag?

enligt smhi ska det bli fint väder imorgon... kanske skulle styra upp en samåkning mot aboda klint-hållet?

förresten.. är det nån som ska köra bana på anderstorp på måndag?
Japp, jag skall dit...om jag hinner få tillbaka hojen från verkstaden. Har du en buss att slänga in hojarna i så är det en deal :tummenupp

Körning blev det men bara till Öland för att tvätta hojen. Men ett lång finger han man se längs vägen.

Ta en sväng förbi Skogstorp i helgen om ni är sugna på att se Riksmästerskap i Minimoto, det är finalen som körs på söndag o ett ganska bra startfält...

Serveringen öppen !

Gratis inträde

Välkomna...

tjena, ny här! Läste att ni brukar vara några stycken som åker en sväng. Antar att ni kör lite till i år. Är de okej om en främling hänger med? Isåfall skriv ett tag innan ni ska köra så hänger jag järna med =)

tja:) nu har jag fått hem hojen igen :) så nu vill jag ut o gasa lite om någon är sugen.kan köra på lördag o söndag (27/9 o 28/9) om det blir väder för det.ser iof illa ut när man ser på tv :( ska kanske ut en sväng på dagen i morgon men måste vara hemma till 16 hugget.

tja :) jag o jonas tänkte köra en sväng i morgon om vädret är ok.tänkte ses runt 13 tiden vid shell. jag ska hem runt 5 tiden men en liten sväng kan det bli iaf :) kul ifall någon mer dyker upp.

Hallå på er igen.

Då var man hemma från sjön och undrar om det är några som hakar på imorgon söndag 28/9 Samling Select 15.00? Om ni vill ändra tiden så var ute i god tid så vi slipper strula.

Ha d gott på er sålänge/ 12 O´clock:hojbusa

hade gärna kommit men har lovat o övningsköra med en polare i morgon.tror inte det är så bra tempo för han i morgon om han kör med oss då ;) om han inte ska köra så kommer jag givetvis kl 15 :)

jag är på....ny koppling att bränna så måste få känna på hojen efter de dyra reper:tummenupp ationerna!!

*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back