Kalmar-tråden

då är jag vid select vid 17.15 då..

*ledsen*

Ville men kunde inte:6surkart förresten nån som vet vad det blir i böter om däcket e för slitet? såg när jag tittade nu att det e nere på varningsdibborna:huvet blev det några som körde idag förresten:va

Ville men kunde inte:6surkart förresten nån som vet vad det blir i böter om däcket e för slitet? såg när jag tittade nu att det e nere på varningsdibborna:huvet blev det några som körde idag förresten:va

Ha, dom är passerade för ett tag sen:) Jag vet inte vad böterna är men ett nytt bra däck till din hoj kostar ca 1700:-
Vi var 6st som körde igår:tummenupp
Haka på nästa gång vet ja.

enligt smhi ska det bli fint väder imorgon... kanske skulle styra upp en samåkning mot aboda klint-hållet?

förresten.. är det nån som ska köra bana på anderstorp på måndag?

enligt smhi ska det bli fint väder imorgon... kanske skulle styra upp en samåkning mot aboda klint-hållet?

förresten.. är det nån som ska köra bana på anderstorp på måndag?
Japp, jag skall dit...om jag hinner få tillbaka hojen från verkstaden. Har du en buss att slänga in hojarna i så är det en deal :tummenupp

Körning blev det men bara till Öland för att tvätta hojen. Men ett lång finger han man se längs vägen.

Ta en sväng förbi Skogstorp i helgen om ni är sugna på att se Riksmästerskap i Minimoto, det är finalen som körs på söndag o ett ganska bra startfält...

Serveringen öppen !

Gratis inträde

Välkomna...

tjena, ny här! Läste att ni brukar vara några stycken som åker en sväng. Antar att ni kör lite till i år. Är de okej om en främling hänger med? Isåfall skriv ett tag innan ni ska köra så hänger jag järna med =)

tja:) nu har jag fått hem hojen igen :) så nu vill jag ut o gasa lite om någon är sugen.kan köra på lördag o söndag (27/9 o 28/9) om det blir väder för det.ser iof illa ut när man ser på tv :( ska kanske ut en sväng på dagen i morgon men måste vara hemma till 16 hugget.

tja :) jag o jonas tänkte köra en sväng i morgon om vädret är ok.tänkte ses runt 13 tiden vid shell. jag ska hem runt 5 tiden men en liten sväng kan det bli iaf :) kul ifall någon mer dyker upp.

Hallå på er igen.

Då var man hemma från sjön och undrar om det är några som hakar på imorgon söndag 28/9 Samling Select 15.00? Om ni vill ändra tiden så var ute i god tid så vi slipper strula.

Ha d gott på er sålänge/ 12 O´clock:hojbusa

hade gärna kommit men har lovat o övningsköra med en polare i morgon.tror inte det är så bra tempo för han i morgon om han kör med oss då ;) om han inte ska köra så kommer jag givetvis kl 15 :)

jag är på....ny koppling att bränna så måste få känna på hojen efter de dyra reper:tummenupp ationerna!!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman