Kalmar-tråden

synd att det inte blev ngt men tiden räckte inte till för mig ändå:gråta men hör gärna av dig när du har ngt spikat nästa gång:tummenupp

Ett litet tips är att ni kör ut en vända till Skogstorps motorbana 27/7 o kollar lite SuperMoto och Minimoto tävling...:tummenupp

om vädret är ok på söndag så blir det körning från select.antingen runt 13 tiden eller 15.återkommer mer om tid.brukar bestämmas på söndag f.m.

Fan va surt jag missar dessa körningar hela tiden:huvet :mad: Kör buss till 15.43 så då e ni väl redan långt bort innan man e ombytt å klar:6surkart brukar det bli många som åker och vart brukar ni åka? såg ett gäng som va ute ikväll och åkte men det kändes lite dumt att bara hänga på jaja ok ha det gott och trevlig tur:tummenupp

va det några som körde idag? jag va för bakis för o köra o sen börjar jag jobba kl 18.känns inte som det är någon idé o köra.blir för kort om tid så att säga.tyvärr börjar jag jobba kl 18 nästa söndag oxå:( men kanske kan köra på lördag på dagen om någon är sugen? kan köra på fredag.

va det några som körde idag? jag va för bakis för o köra o sen börjar jag jobba kl 18.känns inte som det är någon idé o köra.blir för kort om tid så att säga.tyvärr börjar jag jobba kl 18 nästa söndag oxå:( men kanske kan köra på lördag på dagen om någon är sugen? kan köra på fredag.

Jag och Ist här på SH tog en japsbefriad runda, endast anglosaxiska hojar var godkända. Så det blev bara vi två :D

Jag och Ist här på SH tog en japsbefriad runda, endast anglosaxiska hojar var godkända. Så det blev bara vi två :D

hehe...ja det va kanske lika bra att ni va själv ;) ni hade ju bara fått se våra japanska bakljus iaf *L* om ni hade kommit såpass nära vill säga...:)

blev det en lång runda?

hehe...ja det va kanske lika bra att ni va själv ;) ni hade ju bara fått se våra japanska bakljus iaf *L* om ni hade kommit såpass nära vill säga...:)

blev det en lång runda?
Nja, 10-12 mil kanske...var lite regn i luften och blött på vägen på sina ställen.
Fast det gick ju....

blev det en lång runda?

ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha.....skulle inte tro det...vi va ju inte ens i närheten av E22 så tyvärr hade du bara fått suga i dig lite harley avgas!!!:yoparty

Snart har mina brytna revben läkt ihop:)
Då kan jag va med och köra lite, fast jag har bara en gammal motard
så det går inte så fort om ni inte åker på småvägar ....:tummenupp

ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha.....skulle inte tro det...vi va ju inte ens i närheten av E22 så tyvärr hade du bara fått suga i dig lite harley avgas!!!:yoparty

hahaha...nja nu håller jag inte med dig riktigt ;) finns väl ingen som kör på E22 när man kan köra lika fort på småvägar och dominera som satan ;) får ta ett race en dag o kolla vem som vinner ;)

hahaha...nja nu håller jag inte med dig riktigt ;) finns väl ingen som kör på E22 när man kan köra lika fort på småvägar och dominera som satan ;) får ta ett race en dag o kolla vem som vinner ;)

OH..."them there's fightin´ words"

...ta med öron -proppar...:tungan

Körning runt Kalmartrakterna

Har just blivit med gathoj igen och är ju tokkåt på att köra:shrules
Hoppas på ett gäng till söndag om vädret tillåter.
Några som vill köra av sig lite??
Tid och plats??

Nyheter
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

Back