Kalmar-tråden

jag är på en kväll ut med motardena, fast jag kör ju offroadare... jag är på!!

Någon som ska till Claessons i bromölla på fredag. Det är "ducce tour" jag är väligt sugen på att åka ner på lite fina småvägar.

Ska kolla på hypermotarden och 848 helt klart intressanta hojar till nästa års sesong:tummenupp

Brukar det vara onsdagsträffar på Öland?

har alla som ska till gotland redan dragit dit? eller är det några som ska köra imorrn?

hehe hela svineri åker imorgon med 11 färjan.

Hej alla.
Sålde min gsxr i höstas pågrund av utlandsflytt men är tillbaka i Kalmar igen över sommaren. Men har tyvärr inte råd att skaffa någon ny. Men saknar åkandet något grymt!
Tänkte höra om det är någon som ska ut o åka o kan tänka sig att ha mig där bak en sväng?

Japp ! Dra ett PM om du är sugen nån kväll i veckan eller kanske söndag ? Om du vågar åka twin förstås ? Har man gjort det en gång , sen är man såld !:tummenupp

......VARNING....... Mycke grus på vägen mot aboda klint och inte en skylt som varnar (som jag han se)..... nån som ska åka i veckan???

......VARNING....... Mycke grus på vägen mot aboda klint och inte en skylt som varnar (som jag han se)..... nån som ska åka i veckan???

Kopplingen dog efter vår sista vända men med lite flyt löser de sig nog imorgon,
så de kan nog bli lite åka till helgen.....
Fler som e på???

Ja det skulle va kul att hänga på och lära känna lite mer mc folk här i Kalmar:tummenupp vart samlas ni och vilken tid:va

vilket skit..... bytt koppling nu???? ev lite söndags körning kanske... kolla tider åter kommer ikväll eller i morgon... ja mer folk är alltid kul:yoparty

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!